تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813055028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل جنتی از انتشار نامه ای برای تو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجلیل جنتی از انتشار نامه ای برای تو تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: انتشار نامه ای برای تو (نامه رهبرمعظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و امریکای شمالی) از اقدامات قابل تحسین این سازمان است.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی علی جنتی ضمن بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: کتاب های بسیار متنوعی به زبان های مختلف توسط این سازمان چاپ و منتشر شده است.
وی همچنین از بخش فضای مجازی این سازمان که به زبان های فرانسه، هندی، عربی و روسی در حوزه های دینی و فرهنگی فعالیت می کند، دیدن کرد.
در بازدید جنتی از غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد و دست اندرکاران نمایشگاه کتاب همراه بود، محمد رضا پاکروان مدیر نمایشگاه این سازمان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گزارشی از ترجمه، نشر و چاپ کتاب های سازمان ارائه کرد.
کتاب «نامه ای برای تو» گزارشی از بازتاب و تاثیرگذاری پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی است که به همت بنیاد اندیشه اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان های فرانسوی، انگلیسی و عربی منتشر شده است.
سرفصل مقالات این کتاب شامل «متن نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی»، «غرب همواره دچار تاخیر است»، «استراتژی جدید انقلاب اسلامی در بعد دیپلماسی فرهنگی بین المللی»، «نامه شگفتی آفرین؛ غرب به اسلام می نگرد»، «آغازی بر پایان خرافه پنداری دین»، «نامه ای با روح گفت وگو و تفاهم» و «نامه ای از نوع دیگر؛ از سراب به آب» است.
«لحن نامه آیت الله خامنه ای پدرانه بود»، «نامه رهبر منبع الهام است؛ غرب دچار اشتباه است»، «پیامی برای شکستن محور تروریسم»، «تنها راه برای ریشه کن کردن جنگ و خشونت تغییر قلوب انسان هاست»، «بازتاب گسترده و واکنش رسانه های جهان به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی»، «نسخه شفابخش جوانان غربی»، «پل ارتباطی فکری بین اسلام و غرب»، «فرصت تاریخی برای شناخت اسلام» و «بررسی علل سیاه نمایی غرب علیه اسلام» از دیگر مقالات این گزارش است.
فراهنگ**1003**1569



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن