تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816573185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق صرافي صحنه سرقت را بازسازي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارق صرافي صحنه سرقت را بازسازي كرد
سارقي كه متهم است با همدستي يكي از دوستانش ديوار صرافي را تخريب كرده و دست به سرقت 750 ميليون توماني زده بود، بازداشت شد. متهم 35 ساله كه مجتبي نام دارد، ادعا مي‌كند همدستش به امريكا گريخته است.
به گزارش خبرنگار ما، روز 13 فروردين ماه امسال مأموران كلانتري 109 بهارستان در جريان سرقت از صرافي در خيابان فردوسي قرار گرفتند. پس از اين تيمي از مأموران كلانتري و سركلانتري هفتم پليس پيشگيري در محل به تحقيق پرداختند.
نخستين بررسي‌هاي صحنه حادثه نشان داد سارقان پس از سوراخ كردن ديوار يكي از ساختمان‌هاي مجاور اين صرافي وارد طبقه اول ساختمان شده‌اند و پس از قطع سيستم دزدگير و تخليه حافظه دوربين مداربسته اقدام به برش گاو صندوق كرده و مقدار زيادي پول نقد، ارز، سكه و طلا به ارزش 750 ميليون تومان سرقت كرده‌اند.
پس از اين مأموران پليس به دستور قاضي پرونده، تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي سارقان انجام دادند. در حالي كه سارقان با تيزهوشي هيچ ردپايي از خود به‌جاي نگذاشته بودند، مأموران پليس آگاهي بعد از گذشت 15 روز از حادثه موفق به شناسايي يكي از سارقان كه مرد 35 ساله‌اي به نام مجتبي بود، شدند و وي را  در مخفيگاهش دستگير‌ كردند.
متهم در بازجويي‌ها به جرم خودش با همدستي مرد ديگري اعتراف كرد. وي گفت: بعد از شناسايي صرافي صبح روز هشتم فروردين ماه با بيل و كلنگ ديوار ملك همسايه صرافي را خراب كرديم و وارد ساختمان شديم. پس از اين دستگاه فرزي را كه براي برش آهن همراه داشتيم به داخل ساختمان منتقل كرديم. سپس ديوار مغازه صرافي را خراب كرديم تا وارد مغازه شويم. از آنجايي كه ديوار مغازه صرافي با ميلگرد ايمن‌سازي شده بود، با دستگاه فرز شروع به برش ميلگردها كرديم كه ناگهان صداي زنگ دزدگير به صدا در آمد. پس از اين مأموران پليس در محل حاضر شدند اما چون در بيرون از ساختمان مورد مشكوكي مشاهده نكردند به كلانتري بازگشتند و ديگر پيگير موضوع نشدند.  وي ادامه داد: سرانجام بعد از برش گاو صندوق و سرقت اموال، روز دهم فروردين ماه از محل خارج شديم. وقتي اموال سرقتي را تقسيم كرديم، همدستم فقط 80 ميليون تومان به من داد و بقيه‌اش را خودش برداشت تا اينكه روز 12 فروردين ماه از كشور به مقصد امريكا فرار كرد.
وي در پايان گفت: اين نقشه كاملاً حساب شده بود و ما طبق برنامه پيش رفتيم و فكر نمي‌كردم كه گرفتار شوم اما پليس مرا شناسايي و دستگير كرد.
متهم ظهر ديروز در محل حادثه صحنه سرقت را بازسازي كرد.   سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي پايتخت ظهر ديروز در حاشيه مراسم بازسازي سرقت از صرافي درباره اين خبر گفت: برابر اعترافات متهم و نيز نتايج تحقيقات ما، متهم ديگر پس از سرقت به كشور امريكا متواري شده كه اقدامات در اين خصوص براي دستگيري وي از طريق اينترپل در حال انجام است.  وي همچنين از كشف و بازگردانده شدن بخش اعظمي از وجوه و سكه‌هاي سرقت شده خبر داد و گفت: حدود 600 ميليون تومان از اين وجوهات و سكه‌هاي مسروقه كشف و به مالباخته بازگردانده شده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن