تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809649790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليدکننده ايراني به دليل نبود تبليغات ناشناخته مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۱ق.ظ)
يک فعال عرصه مد و لباس: توليدکننده ايراني به دليل نبود تبليغات ناشناخته مي‌ماند موج- يک فعال عرصه مد و لباس عقيده دارد پوشاک ضعيف‌ترين صنعت کشور است و مسوولان از آن غافل مانده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، نويد عطارزاده، مدير روابط عمومي شرکت توليکا در مورد فعاليت‌هاي اين مجموعه گفت: اين مجموعه کار خود را از سال 71 با هدف توليد پوشاک خانم‌ها و هدف گزاري براي پوشاک زنان 16 تا 36 سال آغاز کرد، از سال 78 با رونمايي از لوگوي جديد خود برندسازي را شروع کرديم و اولين برندي بوديم که به اين موضوع به صورت جدي توجه کرديم. زمينه اصلي فعاليت ما پوشاک نيمه مجلسي است و به تازگي مانتو و لباس‌هاي خانگي بانوان را هم به خط توليد خود اضافه کرده و سعي کرديم کالايي توليد کنيم که درخورشان زن ايراني باشد.
عطارزاده افزود: ما يک خط پوشاک خانگي را هم‌زمان با مانتو راه‌اندازي کرديم که به صنعت تريکو مربوط مي‌شود و آن‌هم نيازمند طراحي است، دنيا به‌سرعت در حال تغيير است و اگر نتوانيم خودمان را با اين تغييرات هماهنگ کنيم از آن‌ها عقب مي‌مانيم و جاي خود را به رقباي خارجي مي‌دهيم، پوشاک خانگي هم از اين قاعده جدا نيست و علاوه بر کيفيت لباس بايد مد روز را در نظر بگيريم. ما با توجه به نمونه‌هاي خارجي سعي کرديم هم کيفيت کار را بالا ببريم و هم طراحي را به روز کنيم.
عطارزاده افزود: در مجموعه ما يک دپارتمان طراحي وجود دارد که 5 خانم فارغ‌التحصيل طراحي لباس در آن فعاليت مي‌کنند، بخشي از طرح‌هاي اين افراد برگرفته از ذوق و سليقه شخصي آن‌ها است و بخش ديگري را از طرح‌هاي خارجي الهام مي‌گيرند، البته براي ما مهم است که اين طرح‌ها هويت داشته باشد و با شرايط فرهنگي ما هماهنگ باشد، بنابراين از طرح‌هاي خارجي هم براساس الگوهاي ايراني اسلامي استفاده مي‌کنيم.
وي ادامه داد: بزرگ‌ترين مشکلي که طراحان لباس در ايران دارند اين است که لباس‌هاي بسيار خاص و زيبايي طراحي مي‌کنند که قابل توليد در فاز صنعتي نيست، اما؛ طراحان مشغول در توليدي با وجود استفاده از المان‌هاي ايراني و طرح‌هاي جذاب و متنوع، لباس‌هايي قابل توليد طراحي مي‌کنند.
عطارزاده در مورد اهميت بسته‌بندي و ارائه محصولات گفت: بايد براي مشتري اهميت قائل شد و اين نکته‌اي است که بسياري از توليدکنندگان براي عرضه کالاي خود در نظر نمي‌گيرند، با توجه به اينکه بسته‌بندي مناسب و ارائه اطلاعات کامل در مورد محصول اهميت زيادي دارد ما براي ارائه لباس‌هاي خانگي بسته‌بندي‌هايي با عکس و اطلاعات کامل تهيه کرديم و مانتوهاي خود را هم در پوشش‌هاي مخصوص به فروشگاه ارائه مي‌دهيم. در محله بعدي اين رسالت مسوول فروشگاه است که بتواند کالا را با استاندارهايي که در نظر گرفته شده ارائه دهد.
او با بيان اينکه مواد اوليه را از ترکيه وارد مي‌کنند گفت: طراحي و بافت اين پارچه‌ها به صورت اختصاصي براي مجموعه ما انجام مي‌شود. قطعاً اگر توليدکننده‌ها بدانند کالاي با کيفيت در ايران توليد مي‌شود ترجيح مي‌دهند از آن استفاده کنند و هيچ وقت به دنبال تهيه مواد از خارج کشور نمي‌روند که باعث خروج ارز از کشور شود، اما؛ متأسفانه نيازهاي توليدکننده از نظر طراحي و کيفيت برآورده نمي‌شود؛ چون زيرساخت‌هاي نساجي در ايران فرسوده است و فقط 30 درصد ظرفيت آن کار مي‌کند، البته ما فقط مواد اوليه را وارد مي‌کنيم و با اشتغال‌زايي در کشور به آن مواد ارزش افزوده مي‌دهيم، اميدواريم با پيشرفت صنعت نساجي بتوانيم به زودي از پارچه‌هاي ايراني استفاده کنيم.
عطارزاده با اشاره به علاقه مردم به اجناس خارجي گفت: متأسفانه از گذشته تا به حال مردم ما چيزي را که به عنوان جنس خارجي به آن‌ها داده مي‌شود با علاقه مي‌خرند و اهميتي نمي‌دهند که آن محصول در صورتي که واقعا خارجي باشد جنس درجه سوم است، براي خريد جنس ايراني بايد فرهنگ‌سازي شود و اين به خود برندهاي ايراني برمي‌گردد که محصولي توليد کنند که بتواند اطمينان مخاطب را جذب کند چون اين حق مصرف‌کننده است که جنس با کيفيت مصرف کند.
او ادامه داد: پوشاک ضعيف‌ترين صنعت کشور است که متأسفانه از آن غافل مانده‌اند، در صورتي که مي‌تواند سود زيادي داشته باشد. اما مشکل بزرگ ما قاچاق کالا است که مبارزه با آن اراده و عزمي جدي مي‌طلبد. ما هيچ ترسي از رقابت نداريم، اما؛ به شرطي که اين رقابت با محصول شناسنامه‌دار برندي باشد که در کشور خود ثبت‌شده و به صورت قانوني وارد ايران شود، اماغ در شرايط فعلي کسي که بخواهد توليد خود را گسترش دهد مشکل پيدا مي‌کند و قاچاقچي‌ها به‌راحتي رشد مي‌کنند.
عطارزاده افزود: اگر هرروز مسوولان به راديو و تلويزيون آمده و به مردم بگويند از کالاي ايراني استفاده کنند اين کار هيچ تأثيري ندارد. فرهنگ مصرف را بايد با اطلاع‌رساني و تبليغات گسترش داد و اين در حالي است که توليدکننده ايراني اجازه تبليغ محصول خود را ندارد، تا زماني که اين جريان سازي صورت نگيرد فرهنگ مصرف به سمت ماهواره خواهد بود و توليدکننده ايراني مهجور مي‌ماند چون نمي‌تواند محصول خود را نشان دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن