تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802713306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافق طرح زوج و فرد نبودیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موافق طرح زوج و فرد نبودیم
کد خبر: ۴۹۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ - 08 May 2015


معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران، تاکید کرد: ساز و كارهای اجرایی ممنوعيت ورود و تردد خودروها در مناطقی از پایتخت موسوم به طرح محدوده كم انتشار آلايندگی، در دست بررسی است.

به گزارش مهر، مهندس سيد جعفر تشكري هاشمی، گفت: بايد به نقطه‌اي برسيم كه كل شهر تهران به پهنه‌اي كه ميزان انتشار آلاينده‌ها در آن به كمترين مقدار ممكن كاهش پيدا كرده، تبدیل شود.

وی افزود: از ابتدا با طرح زوج و فرد موافق نبوديم و اعتقاد داشته و داريم که شماره پلاك خودرو ملاك و معيار درستی براي مجاز يا ممنوع بودن ورود و تردد خودروها به مناطقی از شهر نيست و در اين ميان، ميزان آلايندگي هر خودرو مي‌تواند معيار و ملاك مناسبي به اين منظور باشد.

تشکری هاشمي با تاكيد بر اينكه علاوه بر خودروهاي آلاينده، موتورسيكلت‌هاي كاربراتوري نیز يكي از منابع اصلي آلودگي هوا محسوب مي‌شوند، اعلام كرد: متأسفانه استفاده از اين موتورسيكلت‌ها كه به شدت آلاينده هستند، به همين شدت از طريق شبكه‌هاي تلويزيونی تبليغ شده و به مردم توصيه مي‌شود تا با خريداري اين موتورسيكلت‌ها با حداقل قيمت، حداكثر آلودگي را به هوای شهر تحميل نمايند و اين در شرايطي است كه موتورسيكلت‌هاي برقي و لزوم استفاده از آن به عنوان یک وسيله نقليه پاك، مهجور و مظلوم واقع شده است.

معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه طرحي را به منظور ساماندهي آژانس‌هاي مسافربري و طرح ديگري را نیز جهت سامان‌بخشي به حمل و نقل بار و كالا در تهران تدوين كرده‌ايم كه بزودي به شورای اسلامي شهر تهران تقديم مي‌کنیم، اظهار كرد: قانون‌گذار، آژانس‌هاي مسافربري را به عنوان يكي از مدل‌هاي حمل و نقل شهري منظور و پيش‌بيني نموده که آژانس‌ها نيز از ساختاري مشابه ناوگان تاكسيراني برخوردار باشند.

تشكری هاشمي با بيان اينكه توجه بيشتر به مسائل رفاهی و معيشتي رانندگان آژانس‌ها و حمایت از این عزیزان و نیز ايجاد نظم و انضباط در آژانس‌هاي مسافربري با همكاري اتحاديه مربوطه از اهداف اين طرح است، تصريح كرد: شناسنامه‌دار كردن خودروهاي آژانس‌ و صدور كارت شناسايي براي رانندگان اين خودروها از طريق تأييد صلاحيت‌هاي فردي و فني راننده و خودرو از جمله ساز و كارهاي پيش‌بيني شده در طرح مذكور است.

وي در پايان با تأكيد بر پيش‌بيني حفظ و تقويت نظارت اتحاديه مربوطه بر مؤسسات اتومبيل كرايه در طرح ساماندهي آژانس‌هاي مسافربري، خاطرنشان كرد: بر اساس اين طرح، 1700 مؤسسه مجاز اتومبيل كرايه و بيش از 60  هزار راننده‌اي كه در قالب اين مؤسسات فعاليت مي‌كنند، زير پوشش قرار گرفته و اين مدل حمل و نقلي بر مبناي حقوق متقابل راننده و مسافر بازتعريف مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن