تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدجواد ظريف چه کساني را در توييتر دنبال مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۴۶ب.ظ)
محمدجواد ظريف چه کساني را در توييتر دنبال مي‌کند موج - محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه ايران، يکي از ديپلمات‌هاي ايراني است که صفحه‌ شخصي‌اش در توييتر پرطرفدار است.
به گزارش خبرگزاري موج، 257 و 300 نفر نوشته‌هاي او را در توييتر دنبال مي‌کنند.
در مقابل اين ديپلمات کهنه‌کار تنها صفحات 15 نفر را در توييتر دنبال مي‌کند. صفحات حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر جمهوري اسلامي ايران و حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران، از جمله صفحاتي است که وزير امور خارجه آن‌ها را Follow کرده است.
در بين ديپلمات‌هاي خارجي او صفحات محمد البرادعي، مدير کل پيشين آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و برنده جايزه صلح نوبل، احمد داوود اوغلو، نخست‌وزير ترکيه و کارل بيلت، وزير امور خارجه سوئد، (او از سال 94 - 91 نخست‌وزير سوئد بوده است) دنبال مي‌کند.
دو پژوهشگر و کارشناس مسائل خاورميانه و دنياي اسلام (ولي رضا نصر، خوان کول)، سه روزنامه‌نگار و گزارشگر خارجي (آن کوري، لورا روزن و هومان مجد) و 4 خبرنگار و گزارشگر ايراني (اکرم شريفي خبرنگار فارس، زينب اسماعيلي خبرنگار شرق، زهرا اصغري خبرنگار ايسنا، مهدي رهبر) ديگر افرادي هستند که ظريف، صفحات آن‌ها را دنبال مي‌کنند.
ولي رضا نصر، پژوهشگر و نويسنده در حوزه دنياي اسلام و مسائل خاورميانه است. او هم‌اکنون رئيس مدرسه آموزش‌هاي تخصصي بين‌المللي جان هاپکينز است، خوان کول هم پژوهشگر و صاحب‌نظر در امور خاورميانه و جنوب آسيا است.
آن کوري گزارشگر و مجري شبکه خبري NBC است که با حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران، مصاحبه تلويزيوني کرده است. لارا روزن، روزنامه‌نگار و گزارشگر ال مانيتور است و هومان مجد روزنامه‌نگار و نويسنده ايراني‌تبار است که در آمريکا فعاليت مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن