تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت نیرو: ایرانیان از مسرف‌ترین افراد در مصرف آب و برق هستند/اسراف آب و برق در کشور بیداد می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت نیرو:
ایرانیان از مسرف‌ترین افراد در مصرف آب و برق هستند/اسراف آب و برق در کشور بیداد می‌کند
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت نیرو با توصیف ایرانیان از مسرف‌ترین افراد در مصرف آب و برق هستند و اسراف آب و برق در کشور بیداد می‌کند.

خبرگزاری فارس: ایرانیان از مسرف‌ترین افراد در مصرف آب و برق هستند/اسراف آب و برق در کشور بیداد می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد احیای کشور یزدان پرست، مشاور وزیر و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت نیرو با بیان اینکه اسراف در آب و برق کشور بیداد می‌کند اظهار داشت: مردم کشور ما، مسرف‌ترین مردم دنیا در مصرف آب و برق هستند و وضع آب کشور مناسب نیست که اگر مدیریت نشود و صرفه‌جویی نداشته باشیم در آینده با بحران آب مواجه می‌شویم.
وی گفت: نزدیک به پانصد شرکت در کل کشور داریم که بهترین خدمات را به جامعه اسلامی در بخش آب و برق ارائه می‌کنند.
یزدان پرست با بیان این که هر فردی که وارد عرصه امر به معروف و نهی از منکر می‌شود باید بسیاری از وابستگی‌ها را کنار بگذارد، گفت: کسی که وارد این عرصه مقدس می‌شود باید با تمام وجود در این عرصه خدمت کند.
وی در ادامه با اشاره به ابلاغ نظام نامه فرهنگی وزارت نیرو که در آن نظام نامه، شورای فرهنگی در صنعت آب و برق پیش بینی شده است، افزود: نزدیک به پانصد شرکت در کل کشور داریم که بهترین خدمات را به جامعه اسلامی در بخش آب و برق ارائه می‌کنند.
یزدان‌پرست با تأکید به وظیفه شرعی که بر عهده همگان است و باید به سمت مصرف درست حرکت کنیم تصریح کرد: استفاده غیر مجاز از این نعمت الهی باعث برهم ریختن سیستم می‌شود که این موضوع اصلا، شرعی نیست.
وی همچنین با تشریح اقداماتی که در وزارت نیرو پیرامون امور فرهنگی و دینی در سال گذشته انجام گرفته است پرداخت و گفت: برگزاری جلسات تفسیر قرآن، درج  مقالات با موضوع قرآن در نشریه و سایت، برگزاری مراسم محفل انس با قرآن، برگزاری دوره‌های آموزش قرآن از جمله اقداماتی است که وزارت نیرو در سال گذشته به آن پرداخته است.
یزدان پرست، برگزاری جلسات مباحث اخلاقی ویژه مدیران، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری همایش احیای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری کلاس‌های تذکر لسانی ویژه کارکنان و تقدیر از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر فعالیت‌های وزارت نیرو در عرصه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع کتابچه‌های جذاب با موضوع مصرف بهینه آب و برق، ارسال پیامک‌های فرهنگی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و برق برای مشترکان، کنفرانس مدیران، شرکت در نماز جمعه و مساجد در زمینه صرفه جویی و انعکاس مسائل مربوط به صرفه جویی در سایت‌های فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این وزارت خانه در سال گذشته بوده است. انتهای پیام/

94/02/16 - 14:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن