تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805196816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماني رهنما و حامي به نياوران مي‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۴۸ب.ظ)
چند خبر موسيقي از فرهنگسراي نياوران؛ ماني رهنما و حامي به نياوران مي‌روند موج - برنامه نهايي «هزار صدا» در بخش موسيقي پاپ و اجراي فريدون ناصحي، کوارتت کاسته و کنسرت بانوان «بوي گندم» از جمله اخبار دريافتي از فرهنگسراي نياوران هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، بخش نهايي برنامه هزار صداي موسيقي پاپ با داوري افشين يداللهي، فوادحجازي، ماني رهنما و حامي‌ و همچنين اجراي کنسرت کوارتت کاسته در فرهگسراي نياوران برگزار خواهند شد.
بخش نهايي برنامه هزارصداي موسيقي پاپ به منظور شناسايي نفرات بر‌تر، شنبه ۱۹ ارديبهشت ساعت ۱۶ در سالن اصلي فرهنگسراي نياوران برگزار مي‌شود.
در اين برنامه دکتر افشين يداللهي کار‌شناس ترانه، فواد حجازي کار‌شناس بخش آهنگسازي و تنظيم و ماني رهنما و حميد حامي ‌کار‌شناسان بخش خوانندگي و آواز خواهند بود.
هشت خواننده برگزيده از برنامه‌هاي سال ۱۳۹۳ در بخش مقدماتي هزارصدا، در دور نهايي اين برنامه حضور خواهند يافت و با هم رقابت مي‌کنند تا هيات داوران و تماشاگران حاضر در سالن، برترين‌هاي برنامه هزارصداي سال ۹۳ در بخش موسيقي پاپ را انتخاب کنند، همچنين خواننده جوان جنوبي، عمران طاهري، به عنوان خواننده مه‌مان در پايان برنامه قطعاتي را اجرا خواهد کرد.
گفتني است هزارصدا برنامه‌اي براي کشف و معرفي استعدادهاي موسيقي و خوانندگي در دو زمينه موسيقي پاپ و موسيقي دستگاهي ايران است که با حمايت بنياد آفرينش‌هاي هنري نياوران برگزار مي‌شود و مديريت آن بر عهده آرش نصيري است، اين برنامه پس از برگزاري دور نهايي، مطابق روال عادي در سال جديد ادامه پيدا خواهد کرد و هر ماه يک برنامه در بخش پاپ و يک برنامه در بخش موسيقي اصيل ايراني اجرا خواهد شد.
کنسرت «کوارتت کاسته» روزهاي جمعه و شنبه، 18 و 19 ارديبهشت، در سالن خليج فارس فرهنگسراي نياوران به روي صحنه مي رود.
گروه موسيقي «کاسته» با نوازندگي احسان صديق، گيتار؛ پيتر سليماني‌پور،ساکسفون؛ مازيار يونسي، رپيانو و آوا وهمچنين روزبه فدوي، کوبه اي تاکنون کنسرت هاي موفقي را در وين، براتيسلاوا و بوداپست برگزار کرده و در شهريور ماه سال 93 براي دومين بار در تهران در قالب کنسرت هاي نشر موسيقي هرمس در فرهنگسراي نياوران به مناسبت 15 سالگي تاسيس به روي صحنه رفته است.
گروه موسيقي «کوارتت کاسته»در اواخر سال 91 توسط احسان صديق تشکيل شد، موسيقي اين گروه مبتني بر خلاقيت گروهي و انفرادي اعضايش است و قالب آن از ريتم محلي تا ساخته هاي آزاد را شامل مي شود.
اين گروه موفق موسيقي تمايل به خلق آثاري دارد که بازتابنده نگاه امروزي شان به موسيقي جهان باشد، در واقع «کوارتت کاسته» گذر خود از ميان موسيقي دهه 70 ميلادي تا رقص هاي محلي، از موسيقي آوانگارد سده بيستم تا موسيقي جَز معاصر را با چاشني بداهه نوازي، به ساختاري شنيداري تبديل مي کند.
گفتني است کنسرت «کوارتت کاسته» 18 و 19 ارديبهشت ماه ساعت 21 در سالن خليج فارس فرهنگسراي نياوران برگزار مي گردد و علاقمندان جهت تهيه بليت مي توانند با شماره 222،218،73 تماس حاصل نموده و يا به سايت تيوال مراجعه نمايند.
گروه موسيقي سنتي بوي گندم (ويژه بانوان) به سرپرستي و خوانندگي اعظم صانعي ۱۵ ارديبهشت ماه در سالن خليج فارس فرهنگسراي نياوران به روي صحنه مي‌رود.
قطعاتي که اين گروه براي کنسرت خود در نظر گرفته‌اند همانند کنسرت ۱۲ دي ماه اين گروه شامل آثاري از بزرگان موسيقي ايران از جمله عباس شاپوري، حبيب الله بديعي، پرويز ياحقي، انوشيروان روحاني، مهدي خالقي، علي تجويدي، جهانبخش پازوکي، ناصر چشم آذر و... خواهد بود.
اعظم صانعي متولد ۱۳۳۸ در تهران آواز را نزد اساتيد پر آوازه موسيقي ايران همچون محمد نوري، صدري و شاپور رحيمي فراگرفته است.
وي که سابقه اجرا با گروه کر محمد جليل عندليبي را در سال ۱۳۹۱ در تالار وحدت در کارنامه خود دارد در اولين دوره جشنواره موسيقي بانوان موفق به کسب مقام در رشته خوانندگي گرديده است.
محمد جلاليان و احمد عشقي که آهنگسازي و تنظيم قطعات اين کنسرت را برعهده دارند، هردو از فارغ التحصيلان دانشگاه هنر در رشته موسيقي مي‌باشند.
نوازندگان گروه موسيقي بوي گندم عبارتند از؛ فروغ فضلي: نوازنده پيانو، ماه سيما فلاحي: نوازنده فلوت، روناک معماري طيبه کيومرثي و هليا محمد ولي: ويولن، آرميتا سليمي طاري: تار، ياسمن فرهنگ‌پور: کوبه‌اي، سميرا قاسمي، سميرا جلاليان و مريم اسدي: همخوان و اعظم صانعي خواننده و سرپرست گروه.
گفتني است کنسرت گروه موسيقي سنتي بوي گندم (ويژه بانوان) در تاريخ ۱۵ ارديبهشت ماه ساعت ۲۱ در سالن خليج فارس فرهنگسراي نياوران برگزار مي‌گردد و علاقمندان جهت تهيه بليت مي‌توانند با شماره‌هاي ۸۸۶،۶۲۱،۳۰- ۰۹۳،۵۵۰،۱۴۵،۶۱ تماس گرفته و يا به سايت ايران کنسرت مراجعه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن