تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحولي در سيستم کنترل هاي تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳ق.ظ)
تحولي در سيستم کنترل هاي تلويزيون موج - ريموت کنترل نسل بعدي Apple TV با يک پد لمسي همراه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، ريموت کنترل اينفرارد Apple TV حدودا ۸ سالي مي شود که به شکل يکسان باقي مانده؛ اکنون اما طبق اخبار نيويورک تايمز، اين شرکت قصد دارد به زودي ريموت کنترل اين محصول را تغيير دهد. آنگونه که منبع ياد شده خبر مي دهد، يکي از کارمندان اپل که نامش نيز فاش نشده، اذعان کرده که نسل بعدي Apple TV به زودي دست خوش يک باز-طراحي کلي خواهد شد.
از طرف ديگر اين باز طراحي صرفا مختص خود دستگاه نبوده و گفته مي شود که ريموت کنترل آن نيز از پايه، دوباره طراحي مي شود و يک پد لمسي براي کارکرد آسان تر، به آن اضافه خواهد شد.
نيويورک تايمز گزارش مي دهد که البته همه فضاي ريموت کنترل مورد بحث به پد لمسي اختصاص نداشته و همچنان دو دکمه را مي توان بر روي آن يافت؛ دکمه هايي که به احتمال زياد مختص به پلي/توقف و منو خواهند بود.
همچنين ادعا مي شود که از بخش لمسي کنترل مي توان براي اسکرول کردن در ميان رابط کاربري Apple TV بهره جست. هر چند اضافه شدن يک پد لمسي، باعث اندکي ضخيم تر شدن ريموت نيز از آنچه در حال حاضر هست، مي شود.
انتظار مي رود اپل در ماه آينده و در شهر سان فرانسيسکو، همزمان با برگذاري کنفرانس توسعه دهندگان خود، از نسخه جديد Apple TV رونمايي کند. در گزارشي از وب سايت Buzzfeed در ماه مارس، ذکر شده بود که نسل جديد محصول مورد بحث، با يک App Store اختصاصي و البته پشتيباني از Siri معرفي خواهد شد.
کنفرانس توسعه دهندگان اپل در هشتم ماه ژوئن برگذار خواهد شد و انتظار مي رود در اين کنفرانس، مديران کمپاني ساکن کوپرتينو از برنامه هاي خود براي iOS و OSX در سال جاري خبر دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن