تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برآورد ۵۰۰ ميليارد توماني براي اجراي پروژه هاي چهارخطه لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۳ب.ظ)
برآورد ۵۰۰ ميليارد توماني براي اجراي پروژه هاي چهارخطه لرستان موج - خرم آباد- مديرکل راه و شهرسازي استان لرستان از برآورد ۵۰۰ ميليارد توماني براي اجراي پروژه هاي چهارخطه لرستان خبر داد و گفت: اولويت اصلي ما در سال ۹۴ پرداخت مطالبات پيمانکاران حوزه راه و شهرسازي است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، شهرام ملکي با بيان اين خبر گفت: از ابتداي سال ۹۱ اولويت اداره كل راه و شهرسازي بر مبناي توسعه حمل و نقل در استان قرار گرفت که بر اساس مطالعات صورت گرفته تصميم گرفته شد تمام جاده هاي لرستان به چهارخطه تبديل شود.
وي به هدف گذاري ۳۰۰ کيلومتري در اين زمينه اشاره کرد و افزود: براي رسيدن به اين هدف چهارساله، اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان برآورد شده است.
مديرکل راه و شهرسازي استان لرستان نتيجه حمايت پيمانکاران استان در حوزه راه و شهرسازي و اعتماد بخش دولتي به آن ها را بهره برداري از ۱۰۴ کيلومتر بزرگراه در استان دانست و گفت: ساخت ۸۰ کيلومتر آزادراه در استان از برنامه هاي راه و شهرسازي لرستان طي سال جاري است.
مهندس ملکي با اشاره به اينکه براي توسعه حمل و نقل در استان سالانه بين ۲۵ تا ۳۰ ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده است عنوان کرد: طي سال هاي اخير يک نهضت راه سازي بزرگ در استان لرستان به وجود آمده است.
مديرکل راه و شهرسازي استان لرستان بيان داشت: در سال گذشته حدود ۵۲ هزار تن قير بابت ۶۵ ميليارد تومان از مطالبات پيمانکاران در اختيار آن ها قرار داده شد و استان لرستان بيشترين ميزان دريافت قير را داشته است.
ملکي افزود: اولويت اصلي ما در سال ۹۴ پرداخت مطالبات پيمانکاران حوزه راه و شهرسازي است.
وي انجام عمليات راهسازي صورت گرفته طي سه سال گذشته در استان را عامل اصلي کاهش تصادفات دانست و گفت: تعداد متوفيان ناشي از سوانح رانندگي در سطح جاده هاي استان در سال ۹۱، ۵۰۶ نفر بود که اين آمار در سال ۹۳ به ۴۰۸ نفر كاهش يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن