تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803203604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای سه طرح صنعتی ملی 6 هزار میلیارد تومانی در لامرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست خبری فرماندار لامرد؛ اجرای سه طرح صنعتی ملی 6 هزار میلیارد تومانی در لامرد خبرگزاری پانا: فرماندار لامِرد گفت: همزمان با سفر ریاست جمهور به استان فارس شاهد کلنگ زنی سه پروژه عظیم و پیشرفته اقتصادی و صنعتی کشور با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد هستیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 15:35

خبرگزاری پانا+لحاق فارس

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالرضا منصوری در نشست خبری خود که در آستانه سفر ریاست جمهور به استان فارس و نماینده خود به شهرستان لامرد برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان لامرد در آستانه سفر ریاست جمهور به استان فارس، شاهد یک اقدام بزرگ است.
فرماندار لامرد با بیان اینکه نماینده ریاست جمهور ظهر چهارشنبه وارد شهر لامرد می شود، اذعان کرد: هاشمی وزیر بهداشت و درمان پس از ورود خود، برای ادای احترام به شهدای شهرستان در گلزار شهدای مرکزی حضور پیدا می کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دیدار عمومی مردم با نماینده رئیس جمهور در حسینیه اعظم حضرت زینب(س) شهرستان لامرد صورت می گیرد، بیان کرد: شهروندان با حضور گسترده و پرشور خودشان رسم مهمان نوازی که خصوصیت گذشتگان است، را به نمایش بگذارند.
نماینده دولت در شهرستان لامرد تصریح کرد: قطعا مردم مطالبات و انتظاراتی دارند، اما در این سفر نیاز های اداری و اولویت های مهم تری مطرح و باید پیگیری شود.
وی این سفر ریاست جمهور را با سفر های دیگر متفاوت و دارای ویژگی های خاص عنوان کرد و گفت: پروژه هایی مطرح می شود که در سال 94 یا اوایل 95 به بهره برداری می رسد و دارای پیشرفت 70 درصدی است.
منصوری با اشاره به اینکه هر شهرستان می تواند تنها سه الی چهار پروژه معرفی کند،ابراز کرد: یکی از نیاز های اساسی شهرستان موضوع آب شرب و انتقال آب از خلیج فارس است که یکی از مهم ترین پروژها است که کل شهرستان لامرد را در بر می گیرد.
منصوری از سه پروژه ملی و کشوری سخن گفت و خاطر نشان کرد: همزمان با سفر ریاست جمهور به استان فارس شاهد کلنگ زنی سه پروژه اقتصادی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد هستیم.
وی یکی از این پروژه های اقتصادی را بزرگترین مجتمع تولید آلومینیوم در کشور دانست و گفت: عملیات اجرایی احداث بزرگترین آلومینیوم کشور، با اعتباری بالغ بر 1.2 میلیارد دلار با دستور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: پیشرفته ترین نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق به مقدار 930 مگا وات و مجتمع پالایشگاهی GTL از دیگر طرح هایی است که همزمان با سفر نماینده ریاست جمهور به لامرد، عملیات اجرایی خود را آغاز می کنند.
مقرر گردیده است با حضور مسئولین کشوری و استانی مراسم پروژه های بزرگ صنعتی در لامرد به صورت ویدیو کنفرانس از مرکز استان فارس با حضور ریاست جمهوری انجام پذیرد.
فرودگاه بین المللی شهرستان لامرد محور دیگر سخنان منصوری قرار گرفت و گفت: فرودگاه بین المللی لامرد یکی از معیار های توسعه شهرستان است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.
فرماندار لامرد افزود: توسعه پرواز ها یکی از دغدغه های اصلی ما است که در کنار آن باید، تکمیل ترمینال پرواز های خارجی تصریح یابد.
منصوری حوزه بهداشت و درمان را یکی از موفق ترین حوزه های دولت تدبیر و امید بر شمرد و بیان کرد: با توجه قدمت بیمارستان لامرد و زلزله سال 89، خوشبختانه عملیات ساخت بیمارستان جایگزین که مطالبه اصلی مردم بود، در این دولت اجرایی شد.
وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف به دنبال ایجاد طرح و مصوبه بودیم، خاطر نشان کرد: در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ و هنر بعد از سفر ریاست جمهوری، پروژه های اولویت دار را قرار خواهیم داد.
منصوری همچنین اذعان کرد: خواسته دیرین مردم از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید که بیشترین توجه را به شهرستان داشته اند، در خصوص بحث اجرای مصوبه های مربوط به الحاق استان فارس به خلیج همیشگی فارس است.
وی تاکید کرد: به جرات می توان گفت بیشترین توجه به شهرستان در این دولت صورت گرفته و همه پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستانی با تلاش و پیگیری های نماینده مردم و مسئولین شهرستانی به هیئت دولت معرفی شده که در این سفر نیز دنبال خواهد شد.
خبرنگار سید محمد حقایقی
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن