تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798699510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد وزیر دولت احمدی‌نژاد از رویکرد غیرقابل انتظار برخی استوانه‌های اصولگرایی /ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ممکن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انتقاد وزیر دولت احمدی‌نژاد از رویکرد غیرقابل انتظار برخی استوانه‌های اصولگرایی /ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ممکن نیست
وزیر دولت احمدی نژاد معتقد است فضای اصولگرایی دست تندروها نیفتاده است، هرچند که باید هوشیار بود تا اصول را به نفع مسائل شخصی کنار نگذاریم.
محمود فرشیدی چهره سیاسی اصولگرا درخصوص ضرورت های رسیدن به وحدت در جریان اصولگرا، بهخبرنگار نامه نیوز، گفت: با توجه به تجربه ای که اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بدست آوردند در تلاش هستند که با یک روال منطقی به سمت وحدت حرکت کنند و ساز وکار وحدت را به موازات حرکت عمومی و فرهنگی که در سطح جامعه است، صورت دهند. البته پیش بینی‌هایی صورت گرفته است و امیدواریم این راهکارها عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه نمی‌توان گفت که فضای اصولگرایی از دست اصولگرایان خارج و به دست تندروها افتاده است،خاطرنشان کرد: هیچ موردی را نباید مطلقا سفید و سیاه ترسیم کرد، مهم این است که ما راهکارهایی پیدا کنیم تا هرچه سریع تر به خواسته هایمان برسیم. 

وی ادامه داد: جوانان تصور می‌کنند پیشکسوت‌ها بسیاری از مسائل را درک نمی‌کنند و محافظه کار شده اند! این تصور نادرستی است. امام (ره) نیز به جوانان توصیه کردند که اگر از رهنمودهای جامعه مدرسین استفاده نکنند به دام آمریکا خواهند افتاد. تلفیق توانمندی جوانان و پیشکسوتان اصولگرایان را به سر منزل می‌رساند.

وزیر دولت نهم با اشاره به این موضوع که در روند مسائل سیاسی کشور افراد بر اساس شاکله فکری و روحیات خود موضع‌گیری‌های را اتخاذ می‌کنند، تصریح کرد: اینکه افراد همفکر به هم نزدیک می‌شوند به این معنا نیست که جریان اصولگرایی را محکوم کنیم، با توجه به اینکه فضای حاکم فضایی است که "اعتدال" سکه رایج است، طبیعی است که برخی ترجیح می‌دهند از این فرصت استفاده کنند.

فرشیدی تاکید کرد: نیروهای اصولگرا نباید در بحث اصول و قواعد دچار نوعی مماشات‌های شوند! باید نسبت به این موضوع هوشیار بود. همانطور که در دولت گذشته بعضی تندروی ها را اصولگرایان تایید نکردند، در این شرایط نیز باید مراقب بود که تحت عنوان اعتدال برخی از حرکت‌های انقلابی محکوم نشود و رویکردی سازشکاری صورت نگیرد.

وی افزود: معتقدم افراد با توجه به شاکله و روحیات خودشان در برابر مسائل جدید مواضعی را اتخاذ می کنند. کسی ممکن است وارد طیف اصولگرایان شده باشد اما در واقع تفکر یا روحیات وی به حرکت جدیدی نزدیک تر باشد . با این شرایط جدید و پیش آمده آن فرد می تواند راه خود را جدا کند و در طیف اعتدالیون قرار بگیرد.

فرشیدی با بیان اینکه چه بسا افراد انقلابی و با سابقه درخشان در طیفی قرار گرفته اند که جایگاه اصلی آنها نیست، گفت: اینگونه ائتلاف‌ها باعث می‌شود که این افراد به جایگاه اصلی خود بازگردند. می‌بینیم که برخی از شخصیت‌ها که به نوعی استوانه اصولگرایی نامیده می شدند در انتخابات ریاست جمهوری بر خلاف انتظار، مواضع دیگری اتخاذ کردند. در این زمان و در ماه‌های نزدیک به انتخابات بهترین زمان ممکن است تا افرادی که همفکر هستند به یکدیگر نزدیک شوند و موضع خود را شفاف نشان دهند. طبیعتا اصولگرایان در این میان هم می‌توانند رویش و ریزش های لازم را داشته باشند.

این فعال اصولگرا در خصوص ائتلاف اعتدالیون اصلاح طلب و اصولگرا برای مجلس دهم، یادآور شد: صداقت در عرصه سیاست مهم است و اگر فردی به اصولی پایبند است نباید از آن اصول به نفع مسائل شخصی دست بکشد! و خدای نکرده به مردم خلاف آن را عرضه کند؛ این ائتلاف را عملیاتی نمی‌دانم. درباره مسئله مجلس دهم نیز ضمن اینکه اصولگرایان باید تلاش خود را بکنند اما تجربه 35 سال انقلاب نشان داده است که تحمل و به نوعی جنبه شنیدن صدای مخالف در کشور وسیع و گسترده است. معتقدم نظام تحمل این را دارد پیچیده ترین مسائل را در خود حل کند و فتنه های زیادی را حل و فصل کند و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد .






۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن