تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803067101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگداشت آيت‌الله مهدوي کني در نمايشگاه کتاب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۱۳ق.ظ)
بزرگداشت آيت‌الله مهدوي کني در نمايشگاه کتاب تهران موج - مدير کميته فعاليت‌هاي فرهنگي و سراي اهل قلم گفت: در بيست و هشتمين دوره نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران ۲۰۰ نشست در شش سرا و تالار برگزار مي‌شود که از جمله اين برنامه‌ها، برگزاري بزرگداشت مفاخري چون آيت‌الله مهدوي کني است.
به گزارش خبرگزاري موج، يحيي دهقاني، مدير کميته فعاليت‌هاي علمي، فرهنگي و سراي اهل قلم درباره برنامه سراهاي اين دوره از نمايشگاه گفت: در شبستان دو سراي اصلي و گفت‌وگو وجود دارد و 56 نشست در آنها برگزار مي‌شود، همچنين اجراي 18 نشست با مهمانان خارجي از کشورهاي فرانسه، روماني، ايتاليا، لهستان، عمان و مکزيک به اين دو سرا اختصاص دارد.
دهقاني ادامه داد: در نشست با مهمانان خارجي مباحثي پيرامون مباني مختلف حوزه نشر، حقوق مالکيت، نحوه قراردادها و ادبيات بحث و بررسي مي‌شود. امسال چهار سراي ديگر در بخش‌هاي کودک و نوجوان، دانشگاهي، آموزشي و بين‌الملل قرار دارد که سهم هر يک از آن‌ها اجراي بيش از 30 نشست است.
وي تفاوت نشست سراهاي اين دوره از نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران با سال‌ها گذشته را در موضوع محتواي آن‌ها دانست و گفت: سال‌هاي گذشته در سراها بيشتر به موضوع انديشه پرداخته مي‌شد، اما؛ امسال مسائل درگير با حوزه نشر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دهقان تجليل از خادمان نشر، برگزاري ميزگرد و کارگاه، رونمايي از کتا‌ب‌ها و بزرگداشت مفاخري چون آيت‌الله مهدوي‌کني را از ديگر برنامه‌هاي اين سرا توصيف کرد.
طبق برنامه‌ريزي اعلام شده، شنبه 19 ارديبهشت‌ماه در سراي اهل قلم شماره 1، از ساعت 17:30 تا 19، نشستي با عنوان «ايران‌شناسي در روماني و دميتري کانتمير» برگزار مي‌شود، همچنين روز چهارشنبه 23 ارديبهشت ماه نيز دو نشست اجرا خواهد شد. در نشست نخست که از ساعت 10 تا 11:30 برپا مي‌شود، «نشر فارسي در تاجيکستان» با همکاري انجمن دوستي ايران و تاجيکستان در سراي اهل قلم شماره 1 بررسي خواهد شد، نشست ديگري نيز از ساعت 17:30 تا 19 در سراي اهل قلم شماره 2 برپا مي‌شود که «نشريات فارسي در آسياي مرکزي (افغانستان، تاجيکستان و ازبکستان)» نام دارد.
ديگر نشستي که در اين برنامه مشخص شده است، پنج‌شنبه 24 ارديبهشت‌ماه از ساعت 11:30 تا 12:45 برگزار مي‌شود که در آن «ايران‌شناسي در لهستان» با همکاري انجمن دوستي ايران و لهستان در سراي اهل قلم شماره 1 برپا مي‌شود، ديگر نشست‌هاي سراي ايرانشناسي بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي تهران،‌ متعاقبا اعلام خواهد شد.
امير صفري رئيس اداره کل روابط عمومي بانک صادرات از نصب 55 دستگاه خودپرداز در نمايشگاه کتاب تهران خبر داد.
وي با اشاره به همکاري اين بانک با نمايشگاه کتاب تهران گفت: بانک صادرات ايران به عنوان حامي يار مهربان براي هشتمين سال متوالي به عنوان تنها بانک ارائه‌دهنده خدمات بانکي در بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران آماده خدمت‌رساني به عموم بازديدکنندگان اعم از دانشجويان، طلاب، اساتيد ومراجعه‌کنندگان کتاب است.
وي ادامه داد: به همين منظور 55 دستگاه‌ خودپرداز(ATM) دائم و سيار در محيط مصلي نصب خواهد شد، همچنين سه هزار و 500 دستگاه کارتخوان متصل به حساب‌هاي بانک صادرات نيز در تمامي غرفه‌هاي کتاب آماده خدمت رساني به بازديدکنندگان است.
صفري در توضيح شعب فعال اين بانک در نمايشگاه بيست و هشتم گفت: بانک صادرات به منظور افزايش خدمت‌رساني به مردم قرار است شعب فعال در نمايشگاه را به 20 باجه افزايش دهد، همچنين 350 نفر از کارمندان بانک صادرات ايران در اين شعب به ارائه خدمات به بازديدکنندگان خواهند پرداخت.
وي افزود: همانند سال‌هاي گذشته 1500 چرخ دستي و 15 دستگاه ميني بوس براي سهولت در حمل و نقل بازديدکنندگان و کتاب‌هايشان در نظر گرفته شده که قرار است به صورت رايگان به علاقه‌مندان کتاب عرضه شود.
رئيس اداره کل روابط عمومي بانک صادرات در پايان يادآور شد: سعي شده که نسبت به سال گذشته ارائه خدمات را افزايش دهيم. به همين منظور قرار شد پيش از شروع نمايشگاه همکارانمان در واحدهاي فناوري اطلاعات، امور انفورماتيک و خدمات نوين نسبت به راه‌اندازي به موقع دستگاه‌هاي کارتخوان اقدامات شبانه‌روزي انجام دهند تا از روز نخستين روز نمايشگاه بازديدکنندگان محترم بتوانند بدون کوچک‌ترين اشکلالي امور خود را انجام دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن