تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820281671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشبرد اهداف سازمان مستلزم همفکری با بازنشستگان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر توزیع برق شهرستان تفرش: پیشبرد اهداف سازمان مستلزم همفکری با بازنشستگان است خبرگزاری پانا: مدیر توزیع برق شهرستان تفرش گفت: پیشبرد اهداف سازمان مستلزم همفکری با بازنشستگان است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 08:17

خبرگزاری پانا+پیشبرد اهداف سازمان مستلزم همفکری با بازنشستگان است

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد نظام آبادی در آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت توزیع برق تفرش، ضمن تبریک روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر بر همکاران تلاشگر در این صنعت افزود: برق لازمه زندگی و صنعت برق فراهم کننده این نعمت ارزشمند و بی بدیل است.
وی با بیان اینکه بازنشستگان گنجینه های علم و تجربه برای هر سازمان هستند، ادامه داد: دوران بازنشستگی آغاز راهی به سمت افق های روشن آینده است.
فرماندار تفرش نیز گفت: کارگران موتور محرک توسعه جامعه هستند و نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشور ایفا می کنند.
کریم حمیدوند بازنشستگان را به عنوان بازوان مشاوره ای برای سازمان ها دانست و افزود: سازمان ها باید از ظرفیت های قوی و تجربیات بازنشستگان بهره بگیرند.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت ،همدلی وهم زبانی» ادامه داد: وحدت و همدلی هر چه بیشتر و انسجام بازنشستگان و شاغلان موجب توسعه و اعتلای صنعت برق كشور می شود.
فرماندار تفرش بیان کرد: باید سرمایه ارزشمند بازنشستگان که همان تجارب کاری است به عنوان الگوی درسی برای شاغلان فعلی باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن