تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798277920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرف آخر را در مورد اکران خانه دختر شورای صنفی نمایش می‌زند/ من سخنگوی مطالبات اهالی سینما هستم/ رضاداد در جشنواره بعدی استراحت خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایوبی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:
حرف آخر را در مورد اکران "خانه دختر" شورای صنفی نمایش می‌زند/ من سخنگوی مطالبات اهالی سینما هستم/ رضاداد در جشنواره بعدی استراحت خواهد کرد
رئیس سازمان سینمایی گفت: دو فیلم "خانه دختر" و "نهنگ عنبر" مسیر و مراحل طبیعی خود را طی می‌کنند و حرف آخر را در مورد این دو فیلم شورای پروانه نمایش می‌زند.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی پس از پایان مراسم  اختتامیه بخش بین‌الملل سی وسومین جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سؤالات آنان پاسخ گفت.
 
ایوبی با اشاره به تغییرات در جشنواره فحر بیان کرد: وزیر ارشاد دلشان می‌خواهد که برنامه‌های فرهنگی در اوج خود برگزار شود.
 
رئیس سازمان سینمایی افزود: وزیر ارشاد تجربه‌های جهانی دارد و با دیپلماسی فرهنگی که با کشورهای دیگر برقرار کرده تمایل به این دارد که استعدادهای درخشان جوانان ما در عرصه جهانی ثابت شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: جشنواره در سال‌های آینده نیز به همین ترتیب برگزار خواهد شد و نواقصی که در برنامه ریزی وجود دارد با ارزیابی و گذاشتن جلسات برطرف خواهد شد.
 
ایوبی با بیان این که جشنواره در سطح جهانی برگزار می‌شود، گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های ملی و داخلی خود بهره ببریم و در عرصه بین‌الملل از جوانانی که مسلط به چند زبان هستند و با سینمای جهانی آشنایی دارند به طور مفید استفاده کنیم.
 
ایوبی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر رووشن شدن تکلیف اکران فیلم "خانه دختر" بیان کرد: من نمی‌دانم چرا قبل از روشن شدن تکلیف این فیلم و فیلم "نهنگ عنبر" قضاوت‌هایی می‌شود؛ این دو فیلم مسیر و مراحل طبیعی خود را طی می‌کنند و حرف آخر را در مورد این دو فیلم شورای پروانه نمایش می‌زند.
 
ایوبی افزود: فیلم‌ها با خون دل ساخته می‌شوند و نباید آثار با عزت و با افتخار را زیر سؤال برد، باید با صبر و شکیبایی و قضاوت نکردن زودهنگام به این فیلم‌ها فرصت بدهیم تا مراحل را طی کنند و با ایجاد  اصلاحات اکران شوند و حوزه هنری همراه وزارت ارشاد خواهد بود.
 
ایوبی در خصوص فیلم "محمد رسول الله" و اکران آن در بخش بین‌الملل جشنواره بیان کرد: این فیلم  فرصت پخش در این جشنواره را نداشته است،

با حضور رضاداد در جمع خبرنگاران، وی ادامه داد: قرار بود در صورت آماده شدن زیرنویس انگلیسی این فیلم، آن اکران شود اما چون زیر نویس باید در مونیخ انجام می‌شد تلاش‌های مجید مجیدی برای آماده شدن به ثمر ننشست و برای این جشنواره آماده نشد.
 
رئیس سازمان سینمایی با بیان این  که جشنواره فرصتی برای دیدن شدن فیلم‌ها است، گفت: ما در کشوری هستیم که تعداد فیلم‌ها با سالن‌ها هماهنگی ندارد و همه آثار فرصت اکران ندارند؛ ضمن این که تعداد جشنواره‌های ما هم زیاد نیست. ما باید جشنواره‌هایی که قابلیت انتقال به استان‌ها دارند را به آن جا منتقل کنیم و موجب شور و نشاط در استان‌ها شویم.
 
معاون وزیر ارشاد با اشاره به تبلیغ نداشتن برخی فیلم‌ها در تلویزیون بیان کرد: تلویزیون و تبلیغات آن برای سینما تأثیرات زیادی دارد من سخنگوی مطالبات اهالی سینما هستم ما باید از تلویزیون بخواهیم که برای تبلیغات فیلم‌های سینمایی با سینما همکاری کند؛ البته دوستان و اهالی تلویزیون دوستداران سینما هستند و اگر زمان بیشتری از استقرار آن‌ها در عرصه تلویزیون بگذرد، همکاری‌های بیشتری خواهیم داشت.
 
وی در پایان با بیان این که در جشنواره های آتی از جوانان مستعد و واجد شرایط استفاده خواهد شد، گفت: آقای رضاداد برای جشنواره،های گذشته تلاش‌های زیادی کرد و چون کار جشنواره سخت و دشوار است نباید انتظار داشته باشیم چند سال متوالی این دشواری به وی تحمیل شود رضاداد در جشنواره بعدی استراحت خواهد کرد تا در فرصت‌های بعدی از وی استفاده کنیم.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

اعلام برگزیدگان بخش سینمای جهان/ جایزه ویژه هیات داوران به یک فیلم ایرانی
جایزه ویژه پنج بانوی مسلمان به برگزیدگان جشنواره فجر
ایوبی: ایران ظرفیت برگزاری یک جشنواره مستقل را در سطح جهانی دارد
سیمرغ بهترین فیلمنامه به «دنیای تو ساعت چند است؟» در جلوگاه شرق
انتقاد علی جنتی از غیبت سینماگران قدیمی/ رضاداد: سینما پیوند بین فرهنگ ملت‌ها را قوی‌تر می‌کند/ بخش بین الملل برگزیدگان خود را شناخت
جزییات اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فجر اعلام شد
پدری که در سینما مورد غفلت قرار گرفت
نقد فیلم «رخ دیوانه» در دانشگاه علوم پزشکی
می‌ترسم پیش مهمان‌های خارجی برایمان آبروریزی شود
افتتاح و شروع به کار نخستین جشنواره بین‌المللی مستقل فجر/ آرزوی کارگردان "خانه دختر"/ دردسر تبلیغات ماهواره‌ای در فیلم ایرانی




۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن