تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798707940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در خصوص اطلاع‏رسانی به جشنواره بین‏المللی نمره خوبی نمی‏دهم / نظر نهایی شورای پروانه نمایش برای اکران فیلم‏ها شرط است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت الله ایوبی در جمع خبرنگاران:
در خصوص اطلاع‏رسانی به جشنواره بین‏المللی نمره خوبی نمی‏دهم / نظر نهایی شورای پروانه نمایش برای اکران فیلم‏ها شرط است
حجت‏الله ایوبی گفت: امیدوارم اتفاقاتی که برای فیلم‏های توقیفی افتاد برای هیچ فیلمی رخ ندهد و به مرجع معتبر و مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی شورای پروانه نمایش احترام بگذاریم.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ حجت‏الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه نخستین نشست بین‏المللی مدیران سینمایی تهران در جمع خبرنگاران در خصوص رعایت نشدن قوانین جشنواره مبنی بر اولین نمایش فیلمها در جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: این سوال را باید از دبیر جشنواره پرسید و در این زمینه برعکس این جریان را به من گفته‏اند یعنی این که فیلم‏های خارجی برای اولین بار در جشنواره بین‏المللی فجر نمایش داده شده‏اند. در هر صورت نظر نهایی و قطعی را من نمی‏دانم.


وی در خصوص حضور نداشتن کشورهای مطرح در این جشنواره عنوان کرد: فکر می‏کنم افغانستان و پاکستان بهترین بازار برای سینمای ما هستند. قرار نیست فقط سینماهای قوی در این جشنواره شرکت کنند، کشورهایی مثل آذربایجان که تازه شروع کرده، مصر، گرجستان، سنگاپور که بهترین بازار برای سینمای ایران است، می‏تواند کمک فراوانی به سینمای ما بکند.


ایوبی افزود: اگر این کشورها برای رایزنی‏های سینمایی بد بودند، آمریکایی‏ها در حال فتح کردن تمام این نقاط نبودند. باید از طرف دیگری هم به این جریان نگاه کرد چون بعضی از آن‏ها مثل مسکو بهترین گزینه برای تبادل تجربه و کمک است. لهستان نیز به همین نحو مفید است. بعضی از بازار این کشورها آن چنان برایمان مهم است که از فرانسه و آلمان بیشتر به دردمان می‏خورد.


رئیس سازمان سینمایی در خصوص استقبال از فیلم های ایرانی در مقایسه با فیلم های خارجی در جشنواره بین الملل اظهار داشت: به هر حال یک روز خلوت‏تر و یک روز شلوغ‏تر است ولی در اطلاع‏رسانی نمره خوبی به جشنواره نمی‏دهم چون خیلی‏ها از زمان و مکان اکران فیلم‏ها به طور دقیق مطلع نیستند.


وی افزود: یقین دارم استقبال مخاطبین از فیلم‏های خارجی قابل مقایسه با سال‏های گذشته نیست چون در سال‏های قبل استقبال مخاطبین امری سوخته و بی‏هویت شده بود و اگر امسال اطلاع‏رسانی قوی‏تر بود حتی آمار فیلم‏های خارجی نیز بالاتر می‏رفت.


ایوبی در پاسخ به این که برخی سینماگران معتقدند با وجودی که وی مدیر لایق و کاردانی است در کارش کارشکنی شده و اجازه مانور به وی نمی‏دهند، گفت: این حرف، حرفی است که هم سینماگران و هم مدیران می‏زنند. به هر حال در هر کشوری موانع و سختی‏هایی وجود دارد و من هم منکر این قضیه نیستم ولی هنر این است که بتوانیم از این موانع عبور کنیم و راهی برای انجام کارهای بهتر و مفیدتر پیدا کنیم وگرنه اگر تنها به موانع نگاه کنیم، اولین حرف را من می‏زنم که نمی‏گذارند کار را انجام دهم. ولی من می‏گویم که با این که عده‏ای می‏خواهند نگذارند ولی من کار می‏کنم.


رئیس سازمان سینمایی ایران در خصوص افت فروش سینمای 94 نسبت به سال گذشته بیان کرد: تا این لحظه فروش فیلم‏ها نسبت به سال گذشته بالاتر بوده است یعنی از لحاظ عدد و رقم بالاتر بوده ولی فروش نوروزی ما هم با این که تصور می‏رفت فروش موفقی نداشته ولی موفق بوده و از سال گذشته هم به نسبت کمی بالاتر رفته است.


وی افزود: برای ماه‏های آینده هم مثل سال گذشته که پیش‏بینی فروش خوبی را کردم، پیش‏بینی سال پرفروشی را دارم؛ برای این که به غیر از چند فیلم خوبی که اکران نشده، فیلم‏های «رستاخیز» و «محمد (ص)» نیز می‏آیند و خوب می‏فروشند.


ایوبی در خصوص حمایت سازمان سینمایی از برخی از فیلم‏ها همچون «خانه دختر» اظهار داشت: متوجه بخشی از حساسیت‏ها نمی‏شوم این فیلم هم مثل بقیه فیلم‏ها در حال طی کردن روال طبیعی خودش است، یعنی در رفت و برگشت بین صاحب فیلم و شورای پروانه نمایش قرار دارد اما یک عده باید متوجه و منتظر باشند که این رفت و برگشت باید تمام شود. نظر نهایی پروانه نمایش اعلام شده و آن نظر هرچه باشد باید اطاعت و تبعیت کرد.


وی در خصوص حمایت سازمان سینمایی مقابل گروه‏هایی که به اکران نشدن برخی فیلم‏ها فشار وارد می‏کنند، بیان کرد: امیدوارم این اتفاقات نیفتد یعنی همه باید تلاش کنیم این اتفاقات رخ ندهد و به مرجع معتبر و مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی شورای پروانه نمایش احترام بگذاریم.






انتهای پیام/



اخبار مرتبط

سینمای ایران ترسو شده است
مسعود فروتن هر نقشی را نمی‌پذیرد / تشکر سام قریبیان از مادرش / درخواست کی‌مرام از دبیر جشنواره
داوران جشنواره فجر با دید انتقادی به «ایران برگر» نگاه کردند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با داوران بخش بین الملل جشنواره فجر دیدار کرد
روزگاری جشنواره‌های کن، برلین، ونیز و لوکارنو دنبال فیلم‌های ایرانی می‌گشتند
بازدید "حجت الله ایوبی" از جشنواره فجر




۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن