تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«هنگام» قطب گردشگری حلال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: «هنگام» قطب گردشگری حلال می شود
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جزیره هنگام از توابع قشم به دلیل تلفیق اکوسیستم بکر و ظرفیت های بالای گردشگری، تبدیل به قطب گردشگری حلال در کشور و منطقه می شود.
آفتاب : مسعود سلطانی فر روز جمعه در جریان بازدید از جزیره هنگام در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این موضوع یکی از اهداف و برنامه های مشترک سازمان میراث فرهنگی و منطقه آزاد قشم است.


وی ادامه داد: تحقق این برنامه موجب افزایش سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه و حضور خیل عظیم گردشگران مسلمان از کشور های مختلف جهان می شود.


سلطانی فر با بیان اینکه متاسفانه در گذشته امکانات اقامتی و رفاهی مناسبی در این منطقه تامین نشده است، گفت: با برنامه ریزی خوب مدیریت جدید منطقه آزاد قشم انتظار می رود امکانات مناسب برای گردشگران با هر توان مالی ایجاد شود.


وی گفت: تامین اماکن مناسب گردشگری و رفاهی برای بانوان مسلمان از جمله اقداماتی است که می تواند جزیره هنگام را در تبدیل شدن به قطب گردشگری حلال یاری کند.


سلطانی فر اضافه کرد: ایران یکی از مهمترین کانون های گردشگری حلال در جهان است و با وجود سرمایه گذاری محدود در این عرصه، نزدیک به نیمی از گردشگران ایران را گردشگران مذهبی تشکیل می دهند.


وی رعایت مبانی گردشگری حلال همچون تولید و ارایه غذاهای حلال و رعایت قوانین و رفتارهای اجتماعی مطابق با هنجارهای اسلامی را از جمله بسترهای مناسب تبدیل شدن ایران به قطب مهم گردشگری حلال در جهان ارزیابی کرد.


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: احداث هشت روستای گردشگری در چهار استان ساحلی جنوب کشور و توسعه گردشگری دریایی از دیگر افداماتی است که برای تقویت ظرفیت های این حوزه اجرا می شود.


سلطانی فر سهم افزود: سهم استان هرمزگان از دهکده های گردشگری سواحل جنوب کشور سه دهکده است و باید به این موارد توسعه و افزایش کانون های گردشگری در مناطق آزاد و جزایر جنوب کشور را نیز اضافه کرد.


به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: هرچند در نوار 900 کیلومتری شمال کشور بیش از سواحل جنوبی سرمایه گذاری در بخش گردشگری صورت گرفته است، اما این بخش نیز نیاز به ساماندهی داشته و این موضوع در دستور کار سازمان قرار دارد.


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیش از این مراسم نیز از روند احداث هتل بین المللی قشم بازدید کرده و در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت.




تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن