تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801501288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت آگاهی بیشتر نوجوانان از رفتارهای پر خطر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش وپروررش: ضرورت آگاهی بیشتر نوجوانان از رفتارهای پر خطر خبرگزاری پانا :مدیر کل دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش وپروررش در آئین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم شهرستان های استان تهران گفت: دانش اموزان مروج پیام های پیشگیری در مدرسه وخانواده باشند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت ساعت 05:42

خبرگزاری پانا+دفتر بهداشت + اداره کل

    به گزارش خبرنگار پانا و به نقل ازاداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران، کیائی در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد:ترویج سبک زندگی سالم وآشنایی با رفتار های پرخطر مهم ترین پیام جشنواره نوجوان سالم است. وی افزود: تلاش وزارت آموزش وپرورش اینست که با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی به دانش آموزان بگوئیم ؛ " نوجوانان عزیزمراقب رفتارهای پرخطر باشید." کیائی با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن رفتارهای پرخطر تصریح کرد: رفتارهای پرخطر بیشتر از آنچه که فکر می کنیم، دانش آموزان وفرزندان ما را تهدید می کند وبی توجهی به این رفتارها سبب بروز آسیب های اجتماعی در خانواده وجامعه می شود. مدیر کل دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش وپروررش در ادامه گفت: رفتارهای پرخطر در ابتدا از رفتارهای ساده به ظاهر تفریحی آغاز می شود واین مطلب را در بررسی پرونده های افراد مبتلا ودرگیر با این آسیب ها به وضوح مشاهده می کنیم و وقتی دلیل آن را از آنها جویا می شویم،پاسخشان یکی است وآن پاسخ این است؛" ناتوانی در شناخت رفتار های پرخطر ودر یک کلام ناتوانی در مراقبت از خود." وی نخستین گام در مدیریت وکنترل این رفتارها را شناخت رفتارهای پرخطر دانست وافزود: یکی از پیام های این جشنواره که می خواهیم با صدای بلند شنیده شود، این است که رفتارهای پرخطر با نگرش های مخاطره آمیز آغاز می شود وبرای شناخت رفتارهای پرخطر باید درک درستی از این رفتارها داشته باشیم. کیائی خاطر نشان کرد: در اصلاح نگرش نوجوانان در رفتارهای پرخطر، نقش خانواده بسیار حائز اهمیت وتاثیرگذار است. وی پیام دیگر جشنواره نوجوان سالم را سبک زندگی عنوان وافزود: بدون اصلاح سبک زندگی، تنها آموختن رفتارهای پرخطر توفیقی ایجاد نمی کند. مدیر کل دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش وپروررش در خاتمه تصریح کرد: موفقیت این جشنواره زمانی محقق می شود که دانش آموزان مروج پیام های پیشگیری باشند وبه یاری خداوند در سال تحصیلی آینده توجه بیشتری به این موضوع داریم واز این ظرفیت بیشتر وبهتر استفاده خواهیم کرد وبرای این مهم شدیدا به مساعدت خانواده ها ودیگر نهادها وهمه ی رسانه ها نیازمندیم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن