تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820432484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود بخش خصوصي موجب پيشرفت کشور خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۳ق.ظ)
وزير ارتباطات: ورود بخش خصوصي موجب پيشرفت کشور خواهد شد موج - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به شعار سال که همدلي و همزباني دولت و ملت است، اظهار کرد: بخش خصوصي مي تواند تاثير بسيار زيادي در پيشرفت کشور داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در همايش مديران و معاونين ستادي شرکت پست که به منظور تبيين برنامه هاي سال 94 شرکت پست برگزار شد، به تحولات اين شرکت اشاره داشت و گفت: امسال به کسب و کار اهميت داده ايم تا بتوانيم به سهم خود آنچه را که مطالبات مردم و انتظارات آنهاست محقق کنيم.
واعظي در ادامه توضيح داد: سال 94 مهمترين سال براي پست کشور است زيرا به خاطر مشکلاتي که در سال هاي قبل و گزارشي که از بدهي 300 ميلياردي بود در حال حاضر هيچ مشکل و بدهي براي اين شرکت وجود ندارد.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: در مجلس طرحي به عنوان اساسنامه پست در حال بررسي است که اگر مجلس و نمايندگان همت کنند آن را آخر سال جاري به تصويب برسانند، تحولات عظيمي در شرکت پست خواهيم داشت.
وي با اشاره به تصويب اساسنامه پست افزود: تصويب اين اساسنامه فوايد زيادي براي شرکت پست خواهد داشت و از جمله آن پروانه پستي دوم است که براي شرکت پست صادر خواهد شد.
واعظي در ادامه گفت: نگاه ما به پست کاملا تغيير کرده است و پست فضاي زيادي براي بالندگي دارد و اگر در سال گذشته 600 هزار ميليارد درآمد داشت اين رقم به 10 برابر افزايش پيدا مي کند.
وي همچنين در ارتباط با ورود بخش خصوصي و تاثير آن در اين بخش افزود: همکاري با بخش خصوصي بسيار موثر است بخش خصوصي رقيب حساب نمي شود بلکه براي خدمت به مردم يکي از همکاران اصلي وزارت ارتباطات است.
واعظي تاکيد کرد: ارائه خدمات جديد در سال گذشته وقت زيادي براي شرکت پست گرفت اما همچنان بايد خدماتي که در گذشته رونمايي شد، تقويت شود و در کنار آن خدمات تازه اي را در اين شرکت براي خدمت به مردم رونمايي کنيم.
وزير ارتباطات با اشاره به وجود شرکت پست در کشورهاي ديگر خاطر نشان کرد: در کشورهاي ديگر مي بينيم يکي از پردرآمد ترين منابع مالي دولت ها، شرکت پست است و در کشور ما پست مي تواند چهره وزارت ارتباطات را تغيير دهد. زيرا پست آنچه را که مردم در زندگي روزمره احساس مي کنند را انجام مي دهد.
وي همچنين در ادامه با اشاره به پيشرفت هاي شرکت پست اظهار کرد: با نگاهي گذرا به پست با توجه به پيشرفت اين شرکت که در طول سال گذشته 70 ميليون مرسوله و 34 درصد پست ويژه افزايش داشته است مي توان به پيشرفت هاي بيشتر در شرکت پست اميدوار بود.
واعظي تاکيد کرد: اميدواريم در سال جاري علاوه بر عدم ضرر شرکت پست به سوددهي نيز برسد.
وي با اشاره به شرايط ويژه شرکت پست و نحوه درآمدي پست افزود: تا تير ماه سال جاري 30 درصد به ميزان حقوق کارمندان شرکت پست اضافه خواهد شد.
وزير ارتباطات در ارتباط با خدمت رساني به مردم تصريح کرد: فناوري اطلاعات بايد در خدمت مردم باشد و اين توقعات و خواسته هاي مردم به صورت هوشمند انجام شود و با توجه به ديتا سنتري که در پست لشگر راه اندازي مي شود بتوانيم خدمات الکترونيکي را افزايش دهيم.
واعظي در ادامه توضيح داد: وزارت ارتباطات در خدمت رساني به مردم آماده است و بهترين نماينده هاي اين وزارتخانه در شهرهاي مختلف شرکت هاي پست است که براي رسيدن به اهداف بزرگ وزارت ارتباطات همواره در تلاش هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن