تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798350504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه روز دوم بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۲ب.ظ)
برنامه روز دوم بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر اعلام شد موج - پرديس‌هاي سينمايي ملت و آزادي، خانه هنرمندان و موزه سينما امروز يکشنبه ۶ ارديبهشت‌ماه، در دومين روز برگزاري بخش بين‌الملل سي و سومين جشنواره فيلم فجر با نمايش فيلم‌هايي از سه بخش رقابتي جلوه گاه شرق، سينماي سعادت و هنروتجربه و بخش‌هاي غيررقابتي کار خود را دنبال مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم‌هاي سينمايي«چاقي»، «روز مبادا»، «نزديکتر» و «قول» در بخش پانوراماي سينماي ايران فردا در سالن ۱ پرديس سينمايي ملت نمايش داده مي‌شود.
«جان سودا»، «نورجمعه» در بخش جلوه‌گاه شرق و «خواب زمستاني» در بخش سينماي هنروتجربه در سالن ۲ پرديس سينمايي ملت نمايش داده مي‌شود.
نمايش فيلم «ساختار کريستال» از مجموعه فيلم‌هاي کارگاهي، فيلم کوتاه «جاي ديگر»، نمايش چند فيلم‌ کوتاه در بخش ميزگردهاي بين‌المللي، اکران «زرافه» در بخش خارج از مسابقه برنامه‌ سالن ۳ پرديس ملت در روز دوم برگزاري بخش بين الملل جشنواره فيلم فجر است.
همچنين فيلم‌هاي سينمايي «وندال» در بخش نمايش‌هاي ويژه، «بدون مرز» و «رئيس کارخانه» نيز در بخش سينماسعادت در سالن ۴ پرديس ملت به نمايش درمي‌آيد.
فيلم‌هاي سينمايي «اهل پرواز»، «سه برادر»، «ملاقات با شاعر جوان»، «تالار جيمي»، در بخش‌هاي سينماي‌سعادت، فرانچسکو رزي، سينماي هنروتجربه در سالن شهرقصه پرديس سينمايي آزادي روي پرده مي‌رود. «وندال»، «بدون مرز»، «زرافه»، «۳۶۰ درجه» نيز عناوين فيلم‌هايي است که در سالن شهرهنر اين پرديس سينمايي به نمايش درمي‌آيد.
همچنين فيلم‌هاي سينمايي «در دنياي تو ساعت چند است»، «سنگ‌هايي در جيبم»، «عالم هپروت» و «نفس معصوم» در سالن شهرهفتم مجموعه پرديس آزادي اکران مي‌شود.
خانه هنرمندان ايران در دومين روز برگزاري بخش بين‌المللي جشنواره فيلم فجر به نمايش دو فيلم از بخش رنگين کمان فجر، يک فيلم از بخش سينماحقيقت و مجموعه فيلم‌هاي کوتاه و مستند کارگاهي عباس کيارستمي(ساخته شده در کلمبيا و اسپانيا) مي‌پردازد.
فيلم سينمايي «سنگ‌هايي در جيبم» از بخش نمايش‌هاي ويژه از ساعت ۱۵، آثار هنرجويان کيارستمي در بخش فيلم‌هاي کوتاه و مستند از ساعت ۱۷، مستند «ملاقات» از بخش سينماي حقيقت از ساعت ۱۹ و «نبات» از بخش جلوه‌گاه شرق از ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان ايران به نمايش درمي‌آيند.
موزه سينما نيز با نمايش فيلم‌هاي سينمايي «دست‌ها روي شهر» ساخته فرانچسکو رزي که در بخش مرور آثار که در سال ۱۹۶۳ شيرطلايي جشنواره ونيز را دريافت کرده‌است، «عالم هپروت» اثر نژانگ ميائويان، «قبل از طلوع خورشيد» به کارگرداني مراد اروغلو و «سالوو» ساخته فابو گراساسونيا و آنتونيو پياتزا در دومين روز برگزاري بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر به کار خود ادامه مي‌دهد. اين فيلم‌ها از سينماي ايتاليا، چين، ترکيه و فرانسه در اين دوره از جشنواره حضور دارند و به ترتيب در سانس‌هاي ۱۵، ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ روي پرده مي‌روند.
بخش بين‌المللي سي و سومين جشنواره فيلم فجر در اولين تجربه برگزاري مستقل خود از ۵ تا ۱۲ ارديبهشت‌ماه در تهران برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن