تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802912773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فجر فرصتی خوب برای گفت وگو فیلم سازان ایرانی و خارجی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کارگردان استرالیایی: جشنواره فجر فرصتی خوب برای گفت وگو فیلم سازان ایرانی و خارجی است خبرگزاری پانا: کارگردان استرالیایی و عضو هیات داوری بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: این رویداد سینمایی فرصتی مناسب برای ایجاد گفت وگو و تبادل نظر میان فیلمسازان ایرانی و خارجی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۶ ارديبهشت ساعت 15:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مکسین ویلیامسن خاطرنشان كرد: گرچه این نخستین باریست كه به عنوان یكی از اعضای هیات داوران در سی و سومین بخش بین الملل جشنواره فجر حضور دارم ولی اولین حضورم در این جشنواره نیست چرا كه سال گذشته در بازار فیلم ایران حضور داشتم.

وی از این كه این نخستین باریست كه بخش بین المللی جشنواره فجر به صورت مستقل برگزار می‌شود ابراز خرسندی كرد و یادآور شد: با توجه به علاقه مندی ام به فیلم های ایرانی، دوست دارم بیشتر به تماشای فیلم‌های ایرانی بنشینم و در بازار فیلم های ایرانی حضور یابم.

وی با اشاره به اساتید بزرگ سینمای ایران از جمله عباس كیارستمی، اصغر فرهادی و رخشان بنی اعتماد ابراز امیدواری كرد كه سینمای ایران در مسیر درست خود و بدون هیچگونه نیازی به تغییر قرار دارد.

ویلیامسن با بیان اینکه مولفه‌های انسان دوستانه فیلم های ایرانی هر مخاطبی را به خود جذب می‌كند، و این مخاطب می‌تواند از عموم مردم جوامع مختلف باشد گفت: لزومی ندارد كه تماشاگر از قشر فرهیخته یا مجرب سینما باشد تا با فیلم ها و سینمای ایران ارتباط برقرار کند. وی حتی با مثال زدن از دوستان استرالیایی خود كه شیفته سینمای ایران هستند بر این امر اصرار ورزید كه هر شخصی تحت تاثیر سینمای غنی ایران قرار می گیرد.

وی با اشاره به گفت وگوی عباس كیارستمی كارگردان ایرانی، در مورد فیلم مستند در مراكش، متذكر شد كه انسان ها همواره با انسانیت و روح انسانی متاثر می شوند و این فاكتورها بخش بزرگی از سینمای ایران را در بر می گیرد.

این فیلمساز استرالیایی از علاقه خویش به ایران و مردم ایران گفت و اضافه كرد كه ایرانیان از مهربان ترین مردم دنیا هستند. وی از اینكه این بخش از جشنواره فجر شانسی دوباره برای او فراهم كرده كه در طول این جشنواره در كنار دوستانش باشد كه وی را از كشورهای گرجستان، اندونزی و تركیه در هیات داوران همراهی میكنند.

ویلیامسن در آخر با اشاره به اینكه اگرچه دنیایی كه ما در آن زندگی می‌كنیم بسیار بزرگ است اذعان کرد: صنعت سینما با وجود اینكه به آن عظمت نیست، پیوسته با به وجود آوردن حس برادری، ما انسان‌ها را به هم وصل می‌كند.

مكسین ویلیامسن متولد سال ١٩٦٤ در گلدستون استرالیا،و دارای مدرك كارشناسی در رشته ی تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی است. وی پایه گذار مسابقه ی آسیا پاسیفیك در سال ٢٠٠٧ میلادی است. ویلیامسن مدیر جشنواره ی فیلم آسیا پاسیفیك بریسبون است. در سالهای ٢٠٠٧ تا ٢٠٠٩ وی تهیه كنندگی مجموعه مستند "صحنه به صحنه" را عهده دار بود. مكسین عضو شورای بین المللی كاندیداتوری و پنل تعیین لیست نهایی كاندیدها بوده و عهده دار آكادمی APSA و بخش اختصاصی تعیین بودجه فیلم برای ٧٠٠ عضو فرهیخته ی آكادمی آسیا پاسیفیك است. وی از اعضای NETPAC وAPN بوده و به عنوان عضو هیات داوران در جشنواره ی بین المللی فیلم برلین،جشنواره فیلم اوراسیا و جشنواره فیلم لاداك و گوتنبرگ فعالیت داشته است و امسال نیز یكی از اعضای هیات داوران بخش بین المللی جشنواره فجر حضور دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن