تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821032060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طهماسبی: گردن ما از مو باریک‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طهماسبی: گردن ما از مو باریک‌تر است
دروازه‌بان صبای قم به وضعیت مالی تیمش معترض است؛ البته او می‌گوید وعده‌های مسئولان تیمش برای آنها عادی شده است چون در عمل کاری انجام نمی‌دهند.

مهرداد طهماسبی که تا هفته بیست و پنجم بیشترین زمان بازی را در لیگ برتر داشت در گفت‌وگو با "ورزش سه" به جزئیات علت نیمکت نشینی‌اش اشاره نکرد و فقط گفت تارتار پس از بازی با سپاهان به او گفته کمی استراحت کن!

وعده‌های تو خالی مدیران صبا
مدیر عامل و قائم مقام باشگاه پیوست چکی که در اسفندماه سال گذشته پاس نشده بود گفتند تا 28 فروردین ماه مشکل چک‌ها را برطرف می‌کنیم و به حساب باشگاه پول واریز می‌شود اما حالا نه از پول خبری است، نه از مدیران تیم. شنیدن وعده و وعید در صبا عادی شده و حرف‌های مدیران برای بازیکنان گذرا است. دیگر وعده و روحیه دادن و انرژی گرفتن در تیم ایجاد نمی‌شود. بچه‌های صبا با تمام توان مرام و معرفت می‌گذارند و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند اما هیچ حمایتی از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد.

لطفا استفاده منفور نکنید
بازیکنان ما مقابل پیکانی که در معرض سقوط قرار داشت و تمام بازیکنان با آقایان مرفاوی و الهامی با مربیان این تیم که نیم فصل اول در صبا بودند رابطه نزدیکی داشتند خیلی جنگنده بازی کردند و در دیدار اخیر نیز برابر گسترش فولاد با جان و دل نمایش بسیار عالی داشتند. اصلا بحث بی‌انگیزگی در صبا وجود ندارد چون همه برای حفظ شخصیت خودمان بازی می‌کنیم. خواهشا عده‌ای استفاده منفور از اینگونه عملکرد بازینکان صبا نداشته باشند. برخی بچه‌های تیم ما خرج دو، سه خانواده می‌دهند و درست نیست این وضعیت مالی را داریم.

تارتار گفته بود
نیمکت نشینی‌ام مسئله خاصی نیست. بعد از بازی با سپاهان که هیچ گلی دریافت نکردم و دهمین کلین شیت فصلم بود آقا مهدی(تارتار) گفت مدتی استراحت کن! حتی قرار بود مقابل سایپا بازی نکنم. متاسفانه پس از بازی با سایپا اتفاقاتی افتاد و ما 3 گل خوردیم تا من نیمکت نشین شوم. البته آقای تارتار این ذهنیت را داشت که میلاد فراهانی را درون دروازه قرار دهد. واقعا از بازی کردن فراهانی خیلی خوشحال هستم. او سال آینده نیز با صبا قرارداد دارد و از این حیث برایش خوب است. فوتبال حرفه‌ای است و طبیعتا از نیمکت نشینی ناراحت هستم اما صلاحدید کادر فنی اینطور بود و گردن ما هم از مو باریک‌تر است و اعتراضی نداریم.

1394/02/06 10:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن