تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802191104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پوران درخشنده» آثار سينمايي خود را به دانشگاه نورث وسترن شيکاگو اهدا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱ب.ظ)
در کنار برگزاري چندين نشست تخصصي و کارگاه آموزشي؛ «پوران درخشنده» آثار سينمايي خود را به دانشگاه نورث وسترن شيکاگو اهدا کرد موج - پوران درخشنده، کارگردان و تهيه‌کننده سينماي ايران، در کنار برگزاري چندين نشست تخصصي و کارگاه آموزشي، آثار سينمايي خود را به دانشگاه «نورث وسترن» شيکاگو در آمريکا اهدا کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، پوران درخشنده، که به دعوت گروه خاورميانه و شمال آفريقاي پرديس دانشگاه «نورث وسترن» Northwestern شيکاگو به آمريکا سفر کرده است؛ بعد از نمايش موفقيت‌آميز «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند»، فيلمنامه اين فيلم، ديگر آثار سينمايي و همچين کتاب «بانويي از زاگرس» که به دنياي سينماي اين کارگردان و تهيه‌کننده سينماي ايران اختصاص دارد را به آرشيو دانشگاه «نورث وسترن» شيکاگو در کشور آمريکا اهدا کرد.
فيلم سينمايي «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» در جديدترين حضور بين‌المللي خود، در برنامه‌اي تحت عنوان «مروري بر آثار سينمايي پوران درخشنده» ساعت 6 بعدازظهر روز 27 فروردين ماه (16 آپريل 2015) در موزه بلاک سينما در پرديس دانشگاه «نورث وسترن» شيکاگو، روي پرده رفت و مورد استقبال بي‌نظير اساتيد، دانشجويان و تماشاگران قرار گرفت.
اين فيلم در دو سانس ديگر نيز از جمله؛ در روز 25 فروردين ماه جاري (14 آپريل) و همچنين در روز 31 فروردين ماه جاري (20 آپريل 2015) در اين دانشگاه به نمايش درآمد.
پس از نمايش فيلم سينمايي «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» در آمريکا، جلسه پرسش و پاسخ اين فيلم با حضور «پوران درخشنده» برگزار ‌شد و اين فيلمساز ايراني به سؤالات متعدد دانشجويان از مليت‌هاي مختلف پاسخ گفت.
اين کارگردان و تهيه‌کننده سينماي ايران با اشاره به اين‌که موضوع اين فيلم فقط به ايران مربوط نمي‌شود و مشکل و معضل جهاني را مطرح مي‌کند از دانشگاه «نورث وسترن» شيکاگو به خاطر بهتر نزديک‌ترکردن نگاه‌ها به‌هم و تلاش براي درک بهتر آدم‌ ها از همديگر تشکر کرد.
در اين جلسه همچنين «پوران درخشنده» در مورد جايگاه سينماي ايران گفت: سينماي ايران به سادگي از انسان و جايگاهش حرف مي‌زند، اما؛ با زباني که انسان غريبي تشنه شنيدن آن است.
تعدادي از مردم نيز از ديدن «هيس! ...» خوشحالي خود را ابراز داشتند و اين‌که دانشگاه پلي ارتباطي خوبي براي شناخت بهتر آنها با فرهنگ و هنر مردم ايران از راه نمايش فيلم‌هاي خوب سينماي ايران شده است.
«پوران درخشنده» همچنين در شيکاگو، در کنار ديدار با دانشجويان ايراني از کلاس‌هاي مختلف سينمايي بازديد کرد و همچنين در چندين نشست تخصصي شرکت کرد و ورک شاپي در مورد شيوه کارگرداني‌اش را برپا کرد.
مروري بر آثار سينمايي «پوران درخشنده» با نمايش آثار اين کارگردان و تهيه‌کننده سينماي ايران، از جمله؛ فيلم‌هاي سينمايي «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند»، «بچه‌هاي ابدي»، «رؤياي خيس» و ... در روزهاي 25 فروردين ماه تا 1 ارديبهشت ماه جاري (14 تا 21 آپريل 2015) در پرديس دانشگاه نورث وسترن شيکاگو در آمريکا برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن