تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802909587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ارشاد از رسوخ عناصر ضد اسلامي در «مدرسه عالي سينما» ممانعت کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
تذکر يک نماينده مجلس به مسوولان سينمايي: وزارت ارشاد از رسوخ عناصر ضد اسلامي در «مدرسه عالي سينما» ممانعت کند موج - نايب رئيس اول فراکسيون رسانه و هنر از وزارت ارشاد خواست بر شيوه مديريتي و انديشه حاکم بر «مدرسه عالي سينما» دقت داشته باشد و از رسوخ برخي عناصر ضد اسلامي در اين مجموعه ممانعت نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس مقتدايي خوراسگاني، نايب رئيس اول فراکسيون رسانه و هنر، با اشاره به راه‌اندازي «مدرسه عالي سينما» از ارديبهشت ماه توسط سازمان سينمايي وزارت ارشاد افزود: همان طور که باليوودي‌ها و هاليوودي‌ها الگوهاي خاص را آموزش مي‌دهند، بنابراين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هم بايد نهايت تلاش خود را براي حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به کار گيرد.
نايب رئيس اول فراکسيون رسانه و هنر با تاکيد براينکه هر اقدام وزارت ارشاد که در اين راستا باشد قابل ستودن است و بخش‌هاي مختلف کشور بايد از آن حمايت کنند، گفت: البته بايد دقت شود رسوخ عناصر خارج از رويکردهاي اسلامي، در چنين فضاهايي مسدود شود، چراکه دشمن در بخشي از برنامه‌ريزي‌هاي جنگ نرم خود به دنبال تاثيرگذاري بر فعالان و مديران عرصه هنر است.
وي گفت: يکي از آرمان‌هاي نظام هاي جمهوري اسلامي، ارائه الگو به جهانيان از طريق ابزار هنر و اخلاق است، به‌عنوان مثال؛ امروزه فيلم‌هاي اخلاق‌گراي سينماي ايران که مبتني بر انديشه‌هاي ديني هستند، طرفداران بسياري در سطح بين‌المللي پيدا کرده‌اند.
نماينده مردم اصفهان در دوره نهم مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه قاعدتا ابزارهايي که در اين مسير به کار گرفته مي‌شوند با رويکردهاي اسلامي منطبق هستند، افزود: نظام جمهوري اسلامي در سال‌هاي گذشته موفق شد در عرصه سياست و حکومت داري، الگوي مطلوبي به جهانيان ارائه کند که يکي از آن الگوها، بحث «مردم سالاري ديني» است.
وي با اشاره به ارائه الگو در زمينه دفاع، ايثار، مقاومت و شهادت ادامه داد: امروزه بخشي از الگوهاي ايران اسلامي توسط ساير ملت‌هاي مسلمان استفاده مي‌شوند؛ آنچه که در قالب بيداري اسلامي و يا بيسج و نظاير آن در ساير کشورها ديده مي‌شود از اين دست الگوها نشات مي‌گيرند.
سخنگوي کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي با تاکيد براينکه نظام جمهوري اسلامي همچنان در جهت تحقق الگوي ايراني-اسلامي کارهاي بر زمين مانده بسياري دارد، اضافه کرد: به‌عنوان مثال هنوز به الگوي مطلوب اقتصاد اسلامي در برخي از ابعاد فرهنگي دست نيافته‌ايم و با آن فاصله داريم، اما؛ درخصوص ابزارهاي هنري همچون سينما موفق شده‌ايم، الگوهايي متفاوت از آنچه مورد نظر نظام سلطه و غرب ايدئولو‍‍ژيک است ارائه دهيم.
مدرسه عالي سينما با رياست رئيس سازمان سينمايي کشور از ارديبهشت‌ سال جاري فعاليت خود را آغاز مي‌کند و منصور براهيمي، يونس شکرخواه، سيدرضا ميرکريمي، سعيد پوراسماعيلي، مجتبي راعي، سيدروح الله حسيني و مجيد شيخ انصاري به‌عنوان اعضاي شوراي علمي آن منصوب شده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن