تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803497964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال ادغام ارکستر سمفونيک و ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳ق.ظ)
معاون وزير ارشاد اعلام کرد: احتمال ادغام ارکستر سمفونيک و ملي موج - معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: با تشکيل سازمان بزرگ ارکسترها، شايد بشود ارکستر سمفونيک تهران را به ارکستر سمفونيک ملي ايران در يک فضاي بزرگ‌تري تبديل کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي مرادخاني، معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه ديدار از تمرين ارکستر سمفونيک تهران گفت: ارکستر سمفونيک تهران به نظر بنده به نسبت آنچه که ديدم فوق العاده بود و خيلي عالي ارکستر پيش مي‌رود.
وي ادامه داد: بنده اعتقاد دارم علي رهبري را در همه جوانب بايد کمک و حمايت کرد تا بتواند اين کار به همين صورتي که پيش مي‌رود ادامه دهد.
مرادخاني تصريح کرد: بعضي وقت‌ها با خودم مي‌گويم اين تمرين‌ها به شخصه خود يک کلاس درس است و حتي جز نوازندگاني که مي‌نوازند، براي موزيسين‌هايي که مي‌خواهند تمرين را ببينند به شخصه مي‌تواند تجربه اي خوب باشد و مي‌توانند، ببينند که چطور يک اتفاق به اين مهمي مي‌افتد و مشخص مي‌کند که وقتي يک کنسرت آماده مي‌شود، چه زحماتي براي آن کشيده شده است. البته علي رهبري سلايق خاص خود را دارد و اينجا مي‌بينيم که چه اتفاقات متفاوتي در حال رخ دادن است.
مرادخاني درباره وضعيت ارکستر ملي ايران اظهار کرد: در حال حاضر در حال طراحي برنامه ريزي جديدي هستيم و دوستان هم پيشنهاداتي را ابلاغ کرده‌اند، البته به بهرام جمالي مدير عامل بنياد رودکي و علي رهبري عرض کردم که اين موضوع را در حوزه‌هاي فکري و رسانه اي هم مطرح کنند تا روي آن فکر شود و آن موضوع اين است که يک سازمان بزرگ ارکسترها را زير نظر بنياد رودکي تشکيل دهيم.
وي افزود: ما در نظر داريم يک چنين سازماني را داشته باشيم تا مجموعه‌اي از نوازنده‌ها براي مجموعه همه اتفاقاتي که در ارکستر سمفونيک، ملي و مجلسي مي‌افتد، تربيت شوند تا هر زمان که لازم شد همه چيز به فرد برنگردد و به يک جريان کلي سازماني بازگردد تا هر کسي که مي‌تواند در اين زمينه کار کند، ارکستر را تحويل گرفته و همکاري کند. شايد اين طريقي باشد تا بتوانيم، اين مجموعه از ارکسترها را پايدار و ماندگار کنيم.
معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح کرد: البته که روي اين موضوع بايد فکر و بحث شود چون جريان جديد و فکر نويي است که مي تواند مجموعه‌اي به نام سازمان بزرگ ارکسترها راه اندازي کند.
وي افزود: به قول علي رهبري ايران مجموعه‌اي بزرگ از گنجينه ها است و هر کدام از رهبرها اگر خواست کار کند، بايد اين مجموعه را انتخاب کرده و با آن ها همکاري کند.
مرادخاني ادامه داد: البته روي اين موضوع بايد فکر و تمرکز بيشتري داشت تا بر روي اين ايده فکر درستي شود که با اين شرايط اگر چنين اتفاقي بيفتد شايد بشود، ارکستر سمفونيک تهران به ارکستر سمفونيک ملي ايران در يک فضاي بزرگ تري تبديل شود.
معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در انتها خاطر نشان کرد: البته که همه اين‌ها در حد گفتگوهاي اوليه است و من انتظار دارم بزرگان و اساتيد و صاحب نظران در اين ايده ما را همکاري کنند تا به يک جمع بندي درست تر برسيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن