تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798683745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به سلاح غیرمتعارف نیاز نداریم/ پایه قدرت ایران فرهنگ غنی و دانش نخبگان است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: به سلاح غیرمتعارف نیاز نداریم/ پایه قدرت ایران فرهنگ غنی و دانش نخبگان است


فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع وابستگان نظامی ۳۳ کشور در ستاد نیروی زمینی ارتش گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران بر پایه فرهنگ غنی و دانش نخبگان استوار است و به سلاح های غیرمتعارف نیازی ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر پوردستان در ضیافتی که هفتمین سال پیاپی و با حضور وابستگان نظامی 33 کشور در ستاد نیروی زمینی ارتش و به مناسبت روز ارتش برگزار شد، افزود: منطقه غرب آسیا یکی از حساس ترین مناطق جهان به شمار می رود که درگیر جنگ های نیابتی و افراط گرایی شده است.

وی گفت: گروهک های تروریستی مانند القاعده،‌ داعش و جبهه النصره با تحریک برخی کشورها به ظاهر مدافع حقوق بشر در حال جنایت علیه بشریت اند.

امیرپوردستان با بیان اینکه افراط گرایی پدیده منطقه ای نیست افزود: این معضل به مسئله جهانی تبدیل شده است. وی گفت: همان کشورهایی که امروز مشغول تقویت گروهک های تروریستی هستند روزی گرفتار اقدامات افراط گرایانه آنها خواهند شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ترورسیت هایی که روزی با برنامه ریزی آمریکا و به نام طالبان برای بیرون راندن نیروهای اتحاد جماهیر شوروی سابق آموزش دیده بودند پس از انجام مأموریتشان، این بار پایگاه های آمریکایی ها و متحدانشان را هدف قرار داده اند. وی گفت: امروز کشور یمن به جرم استقلال طلبی مورد حمله قرار می گیرد و تلفات فراوانی به آن وارد می شود.

امیر پوردستان افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که راهبردهای غلط و زیاده خواهی های برخی مسببان این شرایط نه تنها کمکی به صلح نمی کند بلکه آتش جدیدی را خواهد افروخت.

وی گفت: مقامات جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده اند با همه توان خواهان حل ریشه ای مناقشه های منطقه ای اند، اما برخی کشورهای مدعی حقوق بشر به این موضوع تمایل چندانی ندارند.

پوردستان با بیان اینکه استفاده از سلاح های کشتار جمعی بر اساس فتوای صادر شده مغایر با اصول انسانی است، گفت: نیروهای مسلح بر این باورند که با قدرت ایمان و سلاح های بومی و جدید قادر به دفع هرگونه تجاوزند.

وی با اشاره به مذاکرات میان ایران و 1+5 گفت: مرحله دیگری از این مذاکرات در حالی سپری شد که مقامات ایرانی از موضع عزت و قدرت در حالیکه جمهوری اسلامی به چرخه کامل غنی سازی دست یافته است بر سر میز مذاکره حاضر شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پایبندی به مذاکرات و تفاهم های صورت گرفته در ژنو و لوزان در راستای وفای به عهد و اثبات پایبندی به ایده جهان عاری از خشونت و سلاح های کشتار جمعی صورت گرفت. وی در ادامه گفت: امروز هیچ کشوری قادر به تأمین امنیت نیست و تأمین امنیت در سایه همکاریهای بین المللی میسر می شود.

امیرپوردستان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارند با نیروهای مسلح کشورهای دوست و هم پیمان برای برقراری صلح و امنیت همکاری کنند.

در ادامه این مراسم کنستانتین ولادیمیرویچ پانوف، وابسته نظامی اکراین و دین انجمن وابستگان نظامیان خارجی در کشورمان قاب کرست را با فرمانده نیروی زمینی ارتش تبادل و آرزو کرد صلح و امنیت برای ملت و دولت ایران پایدار بماند.


سه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن