تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسات مشاوران وزرا در تدوين برنامه هاي راهبردي موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
مشاور امور ايثارگران وزارت ورزش: جلسات مشاوران وزرا در تدوين برنامه هاي راهبردي موثر است موج - رييس کارگروه فرهنگي شوراي مشاورين وزرا در امور ايثارگران با تأکيد بر ارتباط مثبت و خوب دفتر ايثارگران وزارت ورزش و جوانان با بنياد گفت: برنامه ها و جلسات شوراي مشاورين وزرا در امور ايثارگران در تدوين برنامه هاي راهبردي و عملياتي و در نهايت تهيه يک برنامه جامع فرهنگي موثر است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد خرم، مشاور امور ايثارگران وزارت ورزش و جوانان، گفت: نخستين اقدام ما در سال جاري آماده‌سازي سند برنامه يک‌ساله امور ايثارگران اين وزارتخانه به‌منظور پيگيري اهداف به‌صورت راهبردي و تنظيم سند چشم‌انداز 5 ساله براي اين دفتر است.
خرم با تأکيد بر اينکه سال 94 را با شعار «برنامه محوري» آغاز کرده‌ايم، گفت: هدف حوزه امور ايثارگران وزارت ورزش و جوانان در سال جاري داشتن عملکردي برنامه محور است؛ ما نيز بر آنيم تا برنامه‌ريزي‌هاي راهبردي اين دفتر را نسبت به سال گذشته به نحو بهتري افزايش دهيم.
مشاور امور ايثارگران وزارت ورزش و جوانان افزود: ما سند چشم‌انداز 5 ساله خود را بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه و قانون جامع خدمات‌رساني به ايثارگران تنظيم کرده‌ايم. ارسال پيشنهادهايي به بنياد شهيد و امور ايثارگران براي تدوين قانون پنج‌ساله ششم نيز در دستور کار ما قرارگرفته است که با توجه به اتمام برنامه پنجم توسعه در سال جاري و تنظيم برنامه ششم از سوي دولت در حال تشکيل کارگروه‌هايي در حوزه ايثارگران هستيم تا بهترين پيشنهاد‌ها را براي برنامه ششم ارائه دهيم.
خرم با اشاره به اينکه ازجمله فعاليت‌هاي ويژه سال گذشته دفتر ايثارگران وزارت ورزش و جوانان، اجرايي کردن ماده 51 قانون جامع خدمات‌رساني به ايثارگران بود، گفت: اين ماده‌قانوني اجازه پرداخت 25 درصد فوق‌العاده ايثارگري به ايثارگران و فرزندان شاهد را مي‌دهد که با مساعدت دکتر گودرزي، وزير ورزش و جوانان و تلاش‌هاي اين حوزه در وزارت ورزش و جوانان اجرايي شده است.
رييس کارگروه فرهنگي شوراي مشاورين وزرا در امور ايثارگران با تشکر از رهنمودها و همکاري‌هاي حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي، نماينده ولي‌فقيه، معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران و تأکيد بر ارتباط مثبت و خوب دفتر ايثارگران وزارت ورزش و جوانان با بنياد در رابطه با پيگيري امور فرهنگي دستگاه‌هاي اجرايي در حوزه ايثارگران، گفت: جلسات شوراي مشاورين وزرا در سال گذشته با حضور مسؤولان بنياد به‌طور کامل و مستمر برگزار شد که اميدواريم اين جلسات در سال جاري نيز همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
خرم در ادامه ابراز اميدواري کرد که با همکاري‌هاي معاونت فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران و رحيمي نسب، دبير شوراي مشاورين وزرا، برنامه‌هاي جامع و هدفمندي در حوزه فرهنگي خانواده‌هاي ايثارگران دستگاه‌هاي اجرايي طرح‌ريزي و عملياتي شود.
رييس کارگروه فرهنگي شوراي مشاورين وزرا در امور ايثارگران با اشاره به اينکه جلسات شوراي مشاورين وزرا در سال 93 روزهاي دوشنبه پاياني هرماه برگزار مي‌شد، اظهار داشت: ادامه برنامه‌ها و جلسات اين شورا مي‌تواند در تدوين برنامه‌هاي راهبردي و عملياتي و درنهايت تهيه يک برنامه جامع فرهنگي مؤثر باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن