تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802529556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وبلاگ افاضات عقل کل پادشاه سعودی و سوزاندن کودکان تا عمق استخوان/ مالک اشترهای یمنی کار را تمام می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وبلاگ افاضات عقل کل
پادشاه سعودی و سوزاندن کودکان تا عمق استخوان/ مالک اشترهای یمنی کار را تمام می‌کنند
پادشاه آلزایمری سعودی اخیراً از اجداد یهودی‌اش رونمایی کرد و کودک‌کشی را از آنان به ارث برده و شبیه صهیونیست‌ها بر سر کودکان یمنی بمب می‌ریزد و تا عمق استخوانشان را می‌سوزاند.

خبرگزاری فارس: پادشاه سعودی و سوزاندن کودکان تا عمق استخوان/ مالک اشترهای یمنی کار را تمام می‌کنند



به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: به یاد دلدادگی‌های اویس، دلاوری‌های مالک، مناجات‌های کمیل، روشنگری‌های عمار یاسر و ایمان و مجاهدت‌های حارث همدانی، حجر بن عدی و به یاد سید یمانی که در آخرالزمان زمینه ساز ظهور آخرین حجت الهی می‌شود؛ و به یاد همه یاران یمنی تبار پیامبر (ص) و امیرالمومنین و ائمه اطهار علیهم السلام؛ نام یمن با عشق و ارادت به مولای متقیان عجین شده است.
قومی که بارها از زبان مقدس پیامبر (ص) و امیرالمومنین علیه السلام تمجید شده‌اند و به شجاعت و دلاوری و ایمان راسخ و قلب‌های رقیق شهره‌اند. آنگاه که مولا، رنج سفر را به جان خرید و به دستور پیامبر(ص)، مبلغ اسلام در یمن شد، قبایل یمنی از سرچشمه معارف ناب اسلام نوشیدند و از همان ابتدا در زمره شیفتگان و مدافعان ولایت درآمدند.
برای یمن همین افتخار بس که دلاورمردی چون مالک اشتر داشته است و بزرگمرد و اهل دلی چون کمیل؛ و چه مضحک است خیالات بچه گانه آل سعود که گمان می‌کنند می‌توانند با ارتش اجاره‌ای خود، سلحشورانی از تبار مالک و کمیل را از پای درآورند و با شاهزادگانی که به شکمبارگی و بوالهوسی خو گرفته‌اند نقشه نابودی انصارالله یمن را طرح ریزی کنند!
یمن دستاویزی شده است تا جوانک‌های بی‌تجربه سعودی که عمرشان را در عیاشی گذرانده‌اند برای کسب تاج و تخت پادشاهی با هم رقابت کنند و دعوای سدیری- شمری را به نفع خود تمام کنند.
محمد بن سلمان، پسر پادشاه سعودی می‌خواهد با بمب‌هایی که بر سر مردم یمن می‌ریزد در بین رقبای سیاسی‌اش کسب وجهه کند و به آمال و آرزوهایش جامه عمل بپوشاند.
پادشاه آلزایمری سعودی نیز که اخیراً از اجداد یهودی‌اش رونمایی کرد و کودک کشی را از آنان به ارث برده است درست شبیه صهیونیست‌ها، بر سر کودکان یمنی بمب می‌ریزد و تا عمق استخوانشان را می‌سوزاند.
صهیونیست‌ها و سعودی‌ها مسابقه جنایت به راه انداخته‌اند و می‌خواهند در کودک کشی، دوشادوش هم حرکت کنند و از یکدیگر عقب کنند.
 هر دو با هم داعش را پشتیبانی می‌کنند و هر دو، دلشان را به سلاح‌هایی خوش کرده‌اند که آمریکا و هم پیمانان غربی در اختیار آنان قرار داده‌اند و هر دو، اشغالگران قبله مقدس مسلمین هستند؛ یکی مسجد الاقصی را اشغال کرده است و دیگری کعبه را.
شورای امنیت هم طبق معمول از جنایات صهیونیست‌ها و سعودی‌ها حمایت می‌کند و امنیت جهان را برهم می‌زند؛ اما این شورای امنیت نیست که حرف آخر را خواهد زد، بلکه این خداست که یکجا طومار صهیونیسم و آل سعود و شورای امنیت مدافع ظالمان را درهم می‌پیچد.
دیر نیست زمان آزادسازی هر دو قبله نیز فرا رسد و مسجدالاقصی و کعبه از لوث وجود صهیونیست‌ها و آل سعود پاک شود؛ البته این بار اگر پای شیربچه‌های مالک به خیمه سفیانی رسید حتی اگر هزاران قرآن عثمان طه نیز بر سر نیزه کنند اثری ندارد و کارشان تمام است.   وبلاگ خود را به ما معرفی کنید بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

94/01/31 - 16:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن