تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف حکم اعدام ۶ محيط بان


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئيس سازمان محيط زيست با بيان اينکه زماني که وارد اين سازمان شدم حکم اعدام ۸ محيط بان قطعي شده بود، اعلام کرد: در حال حاضر حکم اعدام ۶ تن از آنها متوقف شده است.

به گزارش تراز ، دکتر معصومه ابتکار ،افزود: در سال ۹۴ نيز مانند سال گذشته که حکم اعدام دو تن از محيط بانان تغيير و مورد بررسي مجدد قرار گرفت خبرهاي خوبي براي محيط بانان محکوم داريم.
به گفته وي، اما به دليل آثار و تبعاتي که رسانه اي کردن اين خبر ها ممکن است در روند رسيدگي در پرونده آنها داشته باشد فعلا به طور دقيق  اعلام نمي شود.
رئيس سازمان محيط زيست اظهار داشت: اما خانواده ها و دوستداران محيط زيست اميدوار و مطمئن باشند که سازمان محيط زيست با جديت پيگير توقف حکم قصاص محيط باناني که در زندان هستند است.
ابتکار تصريح کرد: قوه قضائيه با سازمان محيط زيست براي پيگيري و رسيدگي به ابعاد حقوقي پرونده محيط بانان همکاري بسيار خوبي دارد و اميدواريم امسال نيز مانند سال گذشته بتوانيم خبر هاي خوبي در مورد محيط بانان به مردم بدهيم.
معاون رئيس جمهور ياد آور شد: زماني که يک سال و نيم گذشته وارد سازمان محيط زيست شدم حکم اعدام ۸ تن از محيط بانان که در درگيري با شکار چيان به قتل محکوم شده بودند قطعي شده بود اما در حال حاضر حکم دو تن از آنها قطعي است که اميدواريم در سال ۹۴ اين دو حکم نيز متوقف شود.


منبع: عصرايران


دوشنبه 31 فروردين 1394 ساعت 15:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن