تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات مقام اوقاف مصر خلاف تعاليم قرآن و محکوم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۷ق.ظ)
سخنگوي سازمان اوقاف: اظهارات مقام اوقاف مصر خلاف تعاليم قرآن و محکوم است موج - سخنگوي سازمان اوقاف کشورمان با اظهار تأسف از اظهارات نسنجيده سخنگوي وزارت اوقاف مصر، وارد کردن اتهام حمايت ايران از تروريسم را کذب و اتهامي واهي و بي اساس دانست و آن را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن ربيعي در پاسخ به اظهارات محمد عبدالرزاق، سخنگوي وزارت اوقاف مصر که دليل عدم دعوت قاريان ايراني به بيست و دومين دوره مسابقات بين المللي قرآن مصر را تنش سياسي موجود بين ايران و مصر و حمايت از تروريست ها دانسته بود، بيان اين اظهارات را نوعي فرافکني، براي سرپوش گذاشتن به اقدام غيرمتعارف، دعوت نکردن از متسابقان ايران برشمرد و آن را خلاف شأن و منزلت کشورهاي مسلمان و پيام هاي وحدت بخش قرآن کريم و مغاير با اصول تعاملات فرهنگي دانست.
ربيعي با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي در راستاي همگرايي ملت هاي مسلمان و اعتصام به ريسمان وحدت و همبستگي اسلامي مورد تأکيد آيات نوراني وحي، همواره از نمايندگان تمامي کشورها از جمله مصر، براي شرکت در رقابت هاي بين المللي قرآن کريم که 31 دوره تاکنون برگزار شده، دعوت کرده است و تمايز و تفاوتي ميان کشورها قايل نشده، افزود: طي چندسال گذشته پس از انقلاب مصر و سرنگوني ديکتاتور سابق، همه ساله جمهوري اسلامي ايران، ميزبان قاريان و حافظان قرآن در مسابقات بين المللي و محافل قرآني بوده و سفر هيأت 70 نفره قاريان، داوران و جامعه قرآني مصري در سال 91 به ايران و برگزاري هزاران محفل قرآني و تعامل با جامعه قرآني و برگزاري دهها نشست و هم انديشي قرآني ايران اسلامي، نشان از تعامل فرهنگي و قرآني با کشورهاي مسلمان جهان اسلام از جمله مصر است.
مديرکل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان اوقاف با بيان اينکه دعوت نکردن از قاريان و حافظان ايراني و بيان اظهارات سياسي تحريک آميز، بيشتر براي خوشايند صهيونيست ها و حاميان کودک کش آنهاست، افزود: جمهوري اسلامي ايران با ضروري دانستن وحدت و يکپارچگي اسلامي براي مقابله با خطرات تفرقه افکنانه استکبار جهاني، خواستار تعامل و همگرايي با ملت هاي مسلمان، زير پرچم وحدت قرآن است.
ربيعي با اشاره به موضوع تروريسم تاکيد کرد: نظام و ملت ايران، خود از جمله قربانيان تروريسم و پيشتازان مبارزه با تروريسم اند و هيچ ناظر منصف و آگاهي، نمي تواند چشمان خود را بر اقدامات ارزشمند جمهوري اسلامي ايران، در مبارزه با تروريسم در ابعاد مختلف داخلي و خارجي ببندد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن