تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803093343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري کامل از تماشاسراهاي پايتخت تا پايان سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۷ب.ظ)
بهره برداري کامل از تماشاسراهاي پايتخت تا پايان سال جاري موج - نخستين جلسه شوراي معاونين امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در سال ۹۴ با حضور معاون شهردار تهران و قائم مقام وي، مديران کل، معاونين مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و شهردار منطقه ۹ به ميزباني شهرداري منطقه ۹ برگزار شد و در خصوص بهره برداري از تماشاسرا‌ها تا پايان سالجاري بحث و بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد عليرضا حسيني شهردار منطقه ۹ در ابتداي اين جلسه ضمن گراميداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و مقام شامخ مادر گفت: در طول سال گذشته اقدامات چشمگيري در حوزه فرهنگي و اجتماعي صورت گرفت و انتخابات شوراياري‌ها و اجراي طرح بهار فاطمي و برنامه‌هاي گردشگري نيز ازجمله ويژه برنامه‌هاي مهم اين ايام بود که با دقت و کيفيت بالايي برگزار شد.
وي با طرح چند پرسش در خصوص مجموعه فعاليت‌هايي که در حوزه‌هاي مختلف انجام مي‌شود نيز اظهار داشت: رويکردي اجتماعي در همه پروژه‌ها لازم و ضروري است ولي بايد ببينيم که تا چه حدي ما را دررسيدن به اهدافمان ياري رسانده است و تأثير آن را در مجموعه اقدامات خود بررسي کنيم.
حسيني با بيان اينکه اقدامات مجموعه شهرداري در تبديل شهرنشيني به شهروندي مؤثر بوده نيز گفت: برگزاري تمامي اين جشنواره‌ها و برنامه‌ها اين راه را هموارتر کرده و اگر مردم احساس تعلق‌خاطر و احساس شهروندي پيدا کنند دررسيدن به اهداف خود موفق خواهيم شد.
وي همچنين به برگزاري جلسه شوراي اداري منطقه در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: اين نشست با حضور اکثر مديران و نمايندگان ادارات و سازمان‌هاي سطح منطقه برگزار شد و اين موضوع براي نخستين بار در منطقه محقق شد و بر اساس استقبال حضار مقرر شد تا اين نشست به‌صورت فصلي ادامه يابد.
در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام امرودي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به اقدامات و فعاليت‌هاي ايام نوروز گفت: در ايام تعطيلات در حوزه گردشگري برنامه‌هاي بسيار مناسبي انجام شد و طرح استقبال از بهار بانام «بهار فاطمي» در کشور فراگير شد.
وي با اشاره به انتخابات چهارمين دوره شوراياري‌ها گفت: پس از ۸ سال اين اتفاق افتاد و اين انتخابات با مشارکت خوب شهروندان تهراني همراه شد و انتخاب دبيران شوراياري، هيئت امنا و مديران محلات در اولويت برنامه‌ها قرار دارد تا بتوان از اين ظرفيت عظيم در امور فرهنگي و اجتماعي بهره برد.
معاون شهردار تهران به آماده‌سازي بوستان ياس در ايام تعطيلات نوروزي نيز اشاره کرد و گفت: اين کار واقعاً جهادي انجام شد و مجموعه شهرداري با اطاعت از فرمان‌ها مقام معظم رهبري در زمان کوتاهي اين مجموعه فضاي سبز را آماده کرد و بايد از نيروهاي زحمتکش شهرداري و به‌ويژه دکتر قاليباف تقدير و تشکر کرد.
وي با اشاره به اقدامات و فعاليت‌هاي سال جاري تأکيد کرد: امسال اقدامات به سمت نهادينه کردن مي‌رود و بايد جلسات شوراي فرهنگي با جديت ادامه يابد که منجر به بومي کردن حرف‌هاي کلي شهرداري تهران و مناطق مي‌شود.
حجت‌الاسلام امرودي به راه‌اندازي سينماي محلي يا تماشا سراها تا پايان سال جاري در پايتخت اشاره کرد و گفت: اين فضا در چهار محور حقيقت‌گرا، طنز و سرگرمي، کودک و نوجوان و دفاع مقدس و با رويکرد خانواده محوري به بهره‌برداري خواهد رسيد.
تقويت، تحکيم و راه‌اندازي اين سينماهاي محله‌اي در شهر تهران يکي از برنامه‌هاي مهم معاونت اجتماعي و فرهنگي است که معاون شهردار تهران بر افتتاح آن تا پايان سال جاري تأکيد کرد و گفت: بر همين اساس حدود ۱۰ هزار صندلي به ناوگان سينمايي اضافه مي‌شود.
وي به‌ويژه برنامه‌هاي پيشروي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي و به‌ويژه هفته سلامت نيز اشاره کرد و گفت: امسال برنامه‌هاي هفته سلامت با رويکرد متفاوتي برگزار مي‌شود و مناطق ۲۲ گانه بايد حساسيت ويژه‌اي در اين خصوص داشته باشند.
همچنين عباداله رمضاني مديرکل فرهنگي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در خصوص راه‌اندازي اين تماشا سراها گفت: اين فضاها براي استفاده ظرفيت‌هاي شهرداري تهران براي حوزه‌هاي ساختاري و محتوايي جهت غني‌سازي اوقات فراغت در نظر گرفته‌شده و درواقع مکاني است براي اکران فيلم، اجراي نمايش آثار و به‌صورت توأمان عرضه محصولات سمعي و بصري و درواقع فضايي براي گفتمان اهالي محل در سراهاي محله است.
علي‌محمد نائيني قائم‌مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران نيز در خصوص چهارمين دوره انتخابات شوراياري‌ها گفت: بايد فضا به سمتي برود که در کمترين زمان شاهد استقرار ساختار جديد باشيم و تلاش کنيم تا در فضايي مناسب دبيران هيأت‌امناي محلات به‌خوبي انتخاب شوند.
وي با بيان اينکه در اين بخش از کار نيز حساسيت به‌اندازه زمان انتخابات است نيز اظهار داشت: بايد به‌سرعت دبيران محلات انتخاب‌شده و در گام بعدي به سمت انتخاب مديران محلات گام برداريم و افرادي که مؤمن و انقلابي و در ارتباط مؤثر با روحانيت و مساجد هستند نيز انتخاب‌شده و بتوانيم از اين ظرفيت فعال محله‌اي نيز استفاده کنيم.
بر پايه اين گزارش مقرر شد تا مناطق شهرداري آخرين وضعيت پروژه‌هاي فرهنگي و اجتماعي خود را اعلام کرده تا تجميع اين پروژه‌ها پس از مبادله موافقت‌نامه در دستور کار و اجرا قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن