تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798978301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگي 62 کشور جهان براي حضور در سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸ق.ظ)
اعلام آمادگي 62 کشور جهان براي حضور در سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن موج - رئيس سازمان اوقاف و امور خير يه از اعلام آمادگي حضور قاريان و حافظان62 کشور جهان در سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي محمدي نماينده ولي‌فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه در نشست هماهنگي مسوولان کميته‌هاي هماهنگي سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم اظهار داشت: در مسابقات بين‌المللي سال گذشته 70 کشور جهان با اعزام 110 تن از متسابقين برتر خود حضور فعالي داشتند و پيش‌بيني مي‌شود، امسال کشورهاي بيشتري با متسابقين مطرح خود در اين دوره حضورداشته باشند.
وي گفت: تاکنون 62 کشور جهان با اعزام متسابقين خود براي سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم موافقت کرده‌اند و از اين تعداد حضور برخي متسابقين نهايي شده است و اميدواريم تا هفته‌هاي آينده شاهد شکسته شدن رکورد سال گذشته باشيم.
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه خاطرنشان کرد: در اين دوره از مسابقات تمرکز ما بر روي حضور متسابقين از قاره‌هاي امريکا و اروپا است و تلاش مي‌کنيم با توجه به شرايط منطقه خاورميانه و فشار استکبار جهاني براي منزوي کردن ايران، متسابقيني از کشورهاي همسايه و به‌خصوص يمن، عربستان، بحرين و سوريه را در اين مسابقات حضورداشته باشند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود حساسيت‌هاي موجود در منطقه در خصوص نقش‌آفريني ايران را يادآور شد و افزود: بايد به سي و دومين دوره از مسابقات بين‌المللي قران کريم به ديده فراملي نگاه کرد و با توجه به حضور سفرا، مسئولان و نمايندگان رسانه‌هاي خارجي و انعکاس اين رويداد در جهان با همدلي و هم‌زباني آن را به بهترين شکل ممکن برگزار کنيم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدي فشارهاي استکبار جهاني و تهديدات رژيم صهيونيستي عليه کشورمان را در شرايط کنوني يادآور شد و تاکيد کرد: برگزاري سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قران کريم در جمهوري اسلامي يکي از مهم‌ترين ابزارهايي است که مي‌توانيم از طريق آن به جهانيان نشان دهيم که نه‌تنها ايران اسلامي منزوي نيست، بلکه با حضور متسابقين از 5 قاره جهان توانسته‌ايم تعامل بيشتري را نيز با دنيا داشته باشيم.
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه متذکر شد: بايد عزت و عظمت ملت ايران و مقاومت آن را در برابر تهديدات استکبار جهاني و رژيم صهيونيستي در سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قران به نمايش گذاشت و پيام انقلاب اسلامي را به جهانيان منتقل کرد.
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه عنوان کرد: مهم‌ترين ويژگي مسابقات بين‌المللي قرآن کريم اين است که پيام انقلاب اسلامي و اسلام سياسي را که برگرفته از اهل‌بيت (ع) است به جهانيان منتقل مي‌کند.
رئيس ستاد عالي مسابقات بين‌المللي قرآن کريم در پايان با اشاره به نام‌گذاري سال 94 از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به‌عنوان سال همدلي و هم‌زباني يادآور شد: بايد بين سازمان اوقاف و ساير دستگاه‌هاي دولتي برگزارکننده سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم همدلي و هم‌زباني برقرار باشد و اين دوره از مسابقات باشکوه و عظمت خاصي که درخور نظام، شهيدان و ملت ايران است برگزار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن