تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید مخلوط با آب |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید مخلوط با آب
فرمانده انتظامی ایرانشهر از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید مخلوط با آب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 19 April 2015


فرمانده انتظامی ایرانشهر از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید مخلوط با آب در این شهرستان خبر داد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد دفتری روز شنبه افزود: ماموران ایست بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون شده و در اقدامی به موقع آن را متوقف کردند.


وی افزود: با بررسی های دقیق انجام شده از خودروی توقیفی مقدار 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید مخلوط با آب کشف و ضبط شد.


سرهنگ دفتری با اشاره به دستگیری راننده خودرو و اینکه محموله کشف شده فاقد هر گونه مجوز قانونی بوده است خاطر نشان کرد: برخورد قانونی نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی قاطع خواهد بود و از عموم شهروندان نیز درخواست می شود هر گونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تماس تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن