تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798308440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار عمل ارتش در ادلب/کنترل کامل بر معامل/اسپانیا هدف تازه داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ابتکار عمل ارتش در ادلب/کنترل کامل بر معامل/اسپانیا هدف تازه داعش


ارتش سوریه با اجرای عملیات گسترده در حومه شمالی «حلب» موفق شد کنترل منطقه معامل را در روستاهای نبل و الزهراء به دست گیرد. جبهه الشامیه، بزرگ ترین گروه مسلح مخالف نظام سوریه در حلب اعلام انحلال کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش سوریه توانست کنترل منطقه معامل را در روستاهای نبل و الزهراء به دست بگیرد. کمیته های مردمی در دو روستای نبل و الزهراء به منطقه معامل در شرق این دو روستا حمله کردند.
یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه در ادامه حملات علیه  تروریست ها، بسیاری از اعضای جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی را در مناطق ادلب، حمص، قنیطره، حماه و حلب به هلاکت رساندند.   نیروهای ارتش همچنین تجهیزات نظامی تروریست ها را در روستای حمیدیه واقع در غرب شهر قنیطره منهدم کردند.  
دانلود   این عملیات یک روز پس از خنثی شدن حمله مسلحانه اعضای جبهه النصره به اهالی روستای «صمدانیه» و انهدام مواضع آنان در روستاهای «رسم الشوله»، «حمیدیه» و «ام باطنه» صورت گرفت.
ارتش با همکاری نیروهای مردمی، شماری تروریست را نیز در منطقه «کوع حدر» حدفاصل شهرک های «لاهثه» و «رضمیه اللوا» در منطقه شمالی سویدا به هلاکت رساندند و مقادیری سلاح و تجهیزات نظامی شامل 54 موشک آمریکایی که تروریست ها در حال تلاش برای قاچاق این سلاح ها به منطقه غوطه الشرقی بودند، کشف شد.  
در حملات ارتش به مواضع تروریست ها در روستای «رحوم»، «سلطانیه»، «عرشونه»، «بو حوادیث» و «برغوثیه» واقع در شرق حمص، بسیاری از آنان را به هلاکت رساندند.
یگان های ارتش مواضع تروریست ها را در «حریتان» و «بیانون» واقع در مسیر بین المللی منتهی به خاک ترکیه و خطوط امدادی اصلی برای عبور نیرو و سلاح و تجهیزات برای تروریست ها را در منطقه حلب هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از آنان انجامید.

تحولات سوریه
  ارتش ابتکار عمل را در ادلب به دست گرفته است ارتش سوریه در چارچوب عملیات نظامی برای پاکسازی مناطق ازتروریست ها، در حال پیشروی در حومه ادلب است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، ارتش سوریه ابتکار عمل را در ادلب به دست گرفته است.
نخستین ثمره عملیات نظامی ارتش در ادلب و حومه آن کنترل بر روستاهای «کفر نجد»، «نحلیا» و «مقبله» بوده است.
عادل راضی حربی، از سرکردگان سعودی معروف به «مقداد جزراوی» و نزدیک به فرمانده گروهک موسوم به «فرسان» از جمله کشته هاست.
عربستان حربی را در فهرست 47 فرد تحت پیگرد قرار داده بود. او تحت پیگرد دولت آمریکا هم بود.
«عبدالله الدخیل» معروف به «سلیمان ابومهاجر» از دیگر سعودی هاست که فرمانده گروهک «جندی الاقصی» وابسته به شبکه القاعده بود و در حمله ارتش سوریه کشته شد.
پیشروی ارتش سوریه در ادلب باعث شده است محور اریحا به مسطومه ادلب، امن شود و راه را به روی کنترل بر "روستای قمیناص" گشوده است.
حمله غافلگیرانه ارتش سوریه از دو محور آغاز شده است، یکی محور اریحا به غرب و دیگری اروم الجوز به سمت شمال بوده است که به ارتش امکان می دهد، کنترل خود را بین حومه ادلب و لاذقیه گسترش دهد.
نیروهای ارتش سوریه به خطوط تدارکاتی افراد مسلح به ویژه خطوطی که با ترکیه برقرار است حمله کردند و برای جدا کردن حومه شرقی ادلب که به حومه حلب متصل است، می کوشند.
تحولات سوریه
همچنین نیروهای ارتش، 12 تروریست وابسته به جنبش «احرار الشام» را در «شهرک تفتناز» واقع در شمال شرقی ادلب به هلاکت رساندند و یک خودروی مجهز به مسلسل آنان را منهدم کردند.   حملات خمپاره ای به مناطق مسکونی دمشق
در حملات خمپاره ای به مناطق مسکونی دمشق و  اطراف این شهر و منطقه مساکن السبیل در شهر حلب 13 تن زخمی شدند.  برابراین گزارش به نقل از سانا،  یک منبع فرماندهی پلیس سوریه اعلام کرد، تروریست ها یک خمپاره به خانه ای در منطقه مسکونی "دویلعه" شلیک کردند که به زخمی شدن یک زن و وارد آمدن خسارت به این خانه منجر شد.
همچنین تروریست ها مناطق مسکونی الکباس و کشکول را با 4 خمپاره هدف قرار دادند، اما به کسی آسیب نرسید.
تروریست ها هفتم همین ماه هم پمپ بنزین منطقه کشکول را با موشک هدف قرار دادند، که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 13 تن دیگر منجر شد.
  ده ها تروریست عضو داعش هم در درگیری با گروه های دیگری از تروریست ها نزدیک دمشق به هلاکت رسیدند. این درگیری ها در محله های "برزه"، "قابون" و "تشرین" در نزدیکی دمشق رخ داد.   تلاش داعش برای نفوذ به برخی محله هایی که گروه های مسلح دیگر در اطراف دمشق حضور دارند باعث درگیری شدید بین داعشی‌ها و گروه های مسلح دیگر شد.
فرمانده داعش در قابون به نام «ابوحذیفه» هم در این درگیری ها کشته شد و دهها نفر از عناصر وی نیز به اسارت دیگر گروه های مسلح درآمدند.   در خبر دیگر از سوریه، جبهه الشامیه که بزرگ ترین گروه مسلح مخالف نظام سوریه در حلب محسوب می شود، انحلال خود را اعلام کرد.
به گزارش المیادین، انحلال جبهه الشامیه در حالی صورت گرفت که طرف های بین المللی کمک به این گروه را از اوخر سال 2014 متوقف کرده اند.           
                                          اسپانیا هدف تازه داعش   
گروه تروریستی داعش در رقه سوریه با انتشار ویدئویی اعلام کرد تصمیم دارد (به اصطلاح) «دولت اسلامی» در اروپا تاسیس کند و به اندلس (اسپانیا) یورش ببرد.
برابر این گزارش به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، تروریست‌ های داعش در استان رقه سوریه که از آن با عنوان پایتخت «خلافت (خودخوانده) داعش» یاد می‌ شود، به تازگی ویدئویی را منتشر و در آن اعلام کردند، قصد دارند به اندلس(اسپانیا) حمله و در اروپا «دولت اسلامی» تاسیس کنند.   داعش این ویدئو را یک هفته پس از شناسایی و بازداشت یک گروهک تروریستی از سوی مسئولان ایالت کاتالونیا اسپانیا، منتشر کرد.
پیش از این «داعش» برای عملیات در داخل کشور و ربودن یکی از افراد و سر بریدن وی، پس از آن انتشار ویدئویی در این باره، برنامه‌ ریزی می‌ کرد.



 

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن