تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايگاه جهاد و شهادت خدمت به ايثارگران را مقدس ساخته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۵۴ب.ظ)
آيت الله العظمي نوري همداني: پايگاه جهاد و شهادت خدمت به ايثارگران را مقدس ساخته است موج - حضرت آيت الله العظمي نوري همداني يکي از مراجع عظام تقليد در قم گفت: کار خادمان به شهدا و ايثارگران بسيار بسيار مهم و مقدس است چون جهاد و شهادت پايگاه بسيار مهمي در اسلام دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حضرت آيت‌الله‌العظمي نوري همداني در ديدار با مديرکل و مديران بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم، افزود: جهاد درراه خدا در قله تمامي کارهاي پسنديده و نيکو است و ما عملي بالاتر از آن نداريم، خداوند امروز اين توفيق را به شما داده تا خدمت‌گزار به شهدا و بازماندگان ايشان و ايثارگران باشيد.
اين مرجع عالي‌قدر تأکيد کرد: دو کار در اسلام که بسيار مهم است يک علوم و فرهنگ است و ديگري جهاد و شهادت است و شما امروز مروجان فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه هستيد، با احياي اين فرهنگ مردم فراموش نمي‌کنند که اين پيشرفت‌ها و عزت امروز را مديون چه کساني هستند.
اين استاد برجسته حوزه علميه قم عظمت و اقتدار امروز نظام را مديون شهدا دانست و افزود: امام سجاد (ع) در دعاهاي خود شهادت را از خدا درخواست مي‌کند، حضرت امير (ع) در نامه به مالک اشتر از خدا مي‌خواهد مرگ ايشان و مالک با شهادت باشد، امام راحل نيز شهادت را سعادت دانستند.
حضرت آيت‌الله نوري همداني اضافه کرد: با همين شهادت ملت فداکار نظام ولايي مستقر شد و شهدايي که با خون خويش زمينه‌ساز ظهور هستند.
ايشان افزود: دو جبهه همواره در مقابل هم بوده‌اند جبهه حق و باطل، امروز جبهه باطل با تمام توان به عرصه آمده و از همه قدرت خود عليه جبهه حق بهره مي‌برد اما جبهه حق نيز که همان ملت‌هاي مظلوم و مستضعف و ملت‌هاي مسلمان هستند روزبه‌روز مقاوم‌تر و به اهداف خود نزديک‌تر هستند، ملتي که روزبه‌روز بيدارتر و هوشيارتر مي‌شود و اين فرهنگ جهاد و شهادت ادامه دارد و اين روند تعطيل نمي‌شود.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم نيز در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي، نماينده ولي‌فقيه و رياست عالي بنياد شهيد و امور ايثارگران کل کشور محضر مرجع عالي‌قدر شيعه حضرت آيت‌الله نوري همداني، گزارش مبسوطي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در بنياد شهيد و امور ايثارگران را ارائه کرد.
وي افزود: اميد داريم در سالي که از سوي رهبر معظم انقلاب بنام سال همدلي و هم‌زباني نام‌گذاري شده بتوانيم با همين شعار در راستاي خدمت به خاندان شهدا و ايثارگران و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گام‌هاي موثري برداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن