تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803666276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ايران‌برگر»همچنان پيشتاز فروش است/ «استراحت مطلق» ميلياردي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۴۸ق.ظ)
«ايران‌برگر»همچنان پيشتاز فروش است/ «استراحت مطلق» ميلياردي شد موج - دو فيلم «ايران‌برگر» و «رخ ديوانه» همچنان يکه تاز جدول فروش فيلم‌ها در گيشه هفته گذشته سينما‌ها بودند و« استراحت مطلق» به کارگرداني کاهاني نيز ميلياردي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، هفته پيش هم مثل هفته قبل از آن دو فيلم «ايران‌برگر» به کارگرداني مسعود جعفري جوزاني و«رخ ديوانه» به کارگرداني ابوالحسن داودي در رده‌هاي اول و دوم جدول فروش قرار گرفتند.
گرچه اکران نوروزي فيلم‌ها کم‌کم به روزهاي پاياني نزديک مي‌شود، اما؛ در گفت‌وگو با عوامل و کارگردان بعضي از اين فيلم‌ها متوجه شديم که امسال بر خلاف سال‌هاي گذشته، تعطيلات نوروزي رونق چنداني براي فروش فيلم‌ها نداشت و بعد از اين تعطيلات و در روزهاي معمولي کم‌کم سالن‌هاي سينما با افزايش مخاطب روبرو شد.
مسعود جعفري‌جوزاني کارگرداني فيلم «ايران‌برگر» درباره فروش فيلم خود پيش از اين به هنرآنلاين گفت، نبود تبليغات تلويزيوني باعث شد فروش فيلم «ايران‌برگر» در هفته ابتدايي سال، خيلي پايين باشد، اما؛ با پايان تعطيلات و از سر گرفتن تيزر فيلم‌هاي روي پرده، اين فيلم در هفته‌هاي اخير فروش خوبي داشته باشد.
بيتا منصوري تهيه‌کننده فيلم «رخ ديوانه» هم هفته گذشته با بيان اينکه اکران گسترده اين فيلم در شهرستان‌ها همزمان در تهران آغاز شده بود، فروش اين فيلم را توفاني خواند و گفت: ذائقه مخاطب فيلم‌هاي جوان‌پسند و امروزي را قبول مي‌کند، شايد فروش «رخ ديوانه» به دليل مضمون و پرداختن به دغدغه جوان‌ترها است که مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.
«ايران‌برگر» به گفته پخش‌کننده يک ميليارد و ۷۷۰ ميليون تومان در تهران، ۸۳۰ ميليون تومان در ۷۵ سينماي شهرستان‌ها و در مجموع دو ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان بليت‌فروشي داشته است.
«ايران‌برگر» جديدترين ساخته مسعود جعفري جوزاني است که به عنوان يکي از فيلم‌هاي اکران نوروزي روي رفت.
علي نصيريان، محسن تنابنده، گوهر خيرانديش، حميد گودرزي، سحر جعفري جوزاني، محمدرضا هدايتي، فريبا متخصص، نيوشا ضيغمي، سياوش چراغي‌پور، بهرام افشاري و... از جمله بازيگران اين فيلم هستند.
«رخ ديوانه» نيز طبق اعلام دفتر هدايت‌فيلم تا کنون در تهران و شهرستان حدود يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان فروش داشته است.
سايت سينماتيکت در جدول و اکران فروش فيلم‌هاي نوروزي، فروش «رخ ديوانه» را يک ميليارد و پانصد و هشتاد و يک ميليون تومان منتشر کرده است.
ابوالحسن داودي کارگردن فيلم« رخ ديوانه» که فيلم «زادبوم » او همچنان در پشت پرده اکران باقي مانده است، «رخ ديوانه» را يکي از موفق‌ترين فيلم‌هاي خود مي‌داند.
طناز طباطبايي، صابر ابر، ساعد سهيلي، نازنين بياتي، امير جديدي، سحر هاشمي، رضا آحادي، فرنوش آل احمد، بيژن امکانيان، گوهر خيرانديش و اميرمحمد زند در «رخ ديوانه» بازي کرده‌اند.
پخش‌کننده فيلم« استراحت مطلق» به کارگرداني عبدالرضا کاهاني، فروش اين فيلم را به بيش از يک ميليارد و دويست ميليون تومان عنوان کرد.
اين فيلم در تهران با نمايش در ۲۴ سالن ۸۹۵ ميليون تومان و در شهرستان‌ها پس از چهار هفته اکران در سي و يک سالن سينمايي، ۳۶۲ ميليون تومان فروخته است.
«استراخت مطلق» با بازي رضا عطاران، ترانه عليدوستي، بابک حميديان، مجيد صالحي و... در حال اکران است.
اما؛ فيلم« طعم شيرين خيال» به کارگرداني کمال تبريزي که از جمله فيلم‌هاي نوروزي بود که با داشتن ۲۵ سالن سينما نزديک به ۵۰۰ ميليون تومان فروش داشته است.
محمدعلي حسين‌نژاد تهيه کننده اين فيلم درباره وضعيت اکران فيلم‌هاي نوروزي گفت: آنقدر اکران فيلم« طعم شيرين خيال» با عجله تصميم گيري شد که فرصتي براي تبليغات و برنامه‌هايي که در نظر داشتم، نماند.
«طعم شيرين خيال» يک طنز رمانتيک است که در آن شيرين (نازنين بياتي) ماجراي آشنايي خود و خانواده‌اش با کسي که قرار است به خواستگاري او بيايد (شهاب حسيني) را روايت مي‌کند.
جديدترين ساخته کمال تبريزي که درباره محيط زيست است، چندي پيش به دليل مضمون آن از سوي معصومه ابتکار (رئيس سازمان محيط زيست) و معاون رئيس جمهور مورد تقدير قرار گرفت.
بازيگران اين فيلم عبارت‌اند از شهاب حسيني، نازنين بياتي، نادر فلاح، نازنين فراهاني، مهدي حسيني بجستاني، عيسي يوسفي‌پور، آسيه سلطاني‌نژاد و با حضور پريوش نظريه.
فيلم «روباه»به کارگرداني بهروز افخمي آخرين هفته از اکران خود را مي‌گذراند و در صورت نرسيدن به کف فروش، از پرده سينما پائين کشيده مي‌شود و فيلم ديگري اکران خواهد شد. «روباه» به تهيه‌کنندگي محمد پيرهادي درباره شهداي هسته‌اي است که جزو فيلم‌هاي اکران نوروزي است و از اين هفته اکرانش آغاز مي‌شود.
حميد گودرزي، جلال فاطمي، مرجان شيرمحمدي، بابک حميديان و سام کبودوند از جمله بازيگران اين فيلم هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن