تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسعه روابط اقتصادي ميان ايران و صربستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: توسعه روابط اقتصادي ميان ايران و صربستان
اقتصاد. بازرگاني
وزير بازرگاني ايران در ديدار با قائم مقام وزير امور خارجه صربستان گفت:
توسعه روابط اقتصادي ميان دو كشور در سايه توافقنامه‌هاي مشترك ممكن مي شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي وزارت بازرگاني،سيدمسعود ميركاظمي، امضاي توافقنامه‌هاي مشترك ميان ايران و صربستان را زمينه ساز ارتقا سطح روابط مشترك عنوان كرد.

وزير بازرگاني كشورمان اظهار داشت: ايران و صربستان از ظرفيت‌هاي خوبي بهره مند هستند كه اگر امكان آشنايي و بهره برداري بخش‌هاي خصوصي دو كشور با اين توانمندي‌ها فراهم شود، در توسعه روابط اقتصادي مشترك بسيار موثر خواهد بود.

وي با اشاره به اجرايي شدن موافقتنامه مشترك تشويق و حمايت از سرمايه گذاري خارجي ميان دو كشور، تصريح كرد: موافقتنامه‌هاي اجتناب از اخذ ماليات مضاعف، تعرفه ترجيحي، استاندارد و گمركات از جمله مواردي است كه در سيزدهمين كميسيون مشترك ميان دو كشور بررسي خواهد شد.

ميركاظمي با ضروري خواندن توسعه روابط بانكي مشترك و تخصيص اعتبارات و تسهيلات به تجار براي توسعه خدمات فني و مهندسي و تجارت كالا، گفت: اعزام هيات‌هاي تجاري و برگزاري نمايشگاهها از گام‌هاي موثر آشنايي بازرگانان دو كشور با فرصتها و موقعيتهاي موجود است.

رادويكو بوگويويچ قائم مقام وزير امور خارجه صربستان نيز با ابراز علاقه مندي به برگزاري هرچه سريعتر كميسيون مشترك ميان دو كشور، گفت: براي ما بازار ايران بسيار مهم است و در تلاش هستيم با فعاليت در اين بازار بزرگ سهمي از آن را به خود اختصاص دهيم.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن