تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820222218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان كرمانشاه رتبه اول كشور را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان كرمانشاه رتبه اول كشور را كسب كرد
داخلي. اقتصادي. نظام. مهندسي.

رييس سازمان نظام مهندسي استان كرمانشاه اعلام كرد: اين سازمان در زمينه كاهش تصديگري دولت در بخش كشاورزي و زيربخش‌هاي آن در زمره پيشروترين سازمان‌هاي كشور است و رتبه اول استان‌ها را دارد.

"غلامرضا رستمي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي كرمانشاه اكنون با تشكيل ‪ ۱۱۴‬شركت خدمات فني و مهندسي، بيش از يك هزار و ‪ ۱۷۰‬كارشناس را در تخصص‌هاي مختلف ساماندهي كرده به طوري كه در تمام نقاط استان نيروهاي متخصص اين سازمان حضوري پررنگ دارند.

وي گفت: البته در اين خصوص به حمايت‌هاي مالي و نرم‌افزاري بخش دولتي نياز داريم كه خوشبختانه اين خواسته با مساعدتهاي استانداري و سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه و نيز ساير ارگانهاي مرتبط با ثبت و ساماندهي شركت، برآورده شده است.

وي فعاليت اين سازمان را در راستاي اجراي اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي و كاهش تصدي گري دولت در بخش كشاورزي و واگذاري اين مسووليتها به تشكلهاي غير دولتي و خصوصي كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري است، عنوان كرد.

وي با اشاره به پيشرفتها و موفقيتهاي حاصل شده به واسطه فعاليت اين سازمان گفت: در باب اهميت كار اين سازمان همين نكته خود گوياست كه هم اينك از مجموع نيروهاي جوياي كار بخش كشاورزي در استان تنها پنج درصد بيكار هستند كه اغلب آنها تازه تحصيلات خود را به اتمام رسانده‌اند.

وي با اشاره به خشكسالي موجود گفت: در زمينه مقابله با اين بلاي طبيعي ما نيز به عنوان يكي از اعضاي كارگروههاي كشاورزي استان در كنار ساير بخشهاي دولتي حداكثر توان و تدابير خود را به كار خواهيم بست تا اثرات و عواقب اين پديده را به حداقل برسانيم.

رستمي درباره صدور خدمات فني و مهندسي از سوي اين سازمان گفت:
خوشبختانه فرآيند مهندسي كردن نظام مهندسي كشاورزي به تاييد رييس جمهور رسيده و مساله صدور خدمات فني و مهندسي هم در دستور كار سازمان قرار گرفته است و همانطور كه در زمينه داخلي ايجاد اشتغال از اصلي‌ترين وظايف ما مي‌باشد، مساله صدور خدمات نيز از وظايف ما در خارج از مرزهاي كشور است.

وي افزود: در اين ارتباط به عنوان اولين سازمان در كشور با كشورهاي همسايه رايزنيهايي را انجام داده‌ايم كه از جمله آنها برگزاري چند نشست با سركنسولگري عراق در كرمانشاه بوده است و به محض فراهم شدن شرايط مساعد اين امر مهم را به انجام خواهيم رساند.

وي گفت: ما براي اين كار تمام امكانات نرم‌افزاري را در اختيار داريم و مساله تامين اعتبار نيز از طرف سرمايه‌گذاران كه خارج از سازمان ما مي- باشند انجام مي‌شود ضمن اينكه كمكهاي مالي بخش دولتي را از طريق بانك توسعه صادرات و ساير مصادر براي امر صادرات خدمات فني و مهندسي دريافت خواهيم نمود.

همچنين امروز مجمع عمومي عادي ساليانه سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان كرمانشاه در محل سينما آزادي كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين مجمع كه به مناسبت هفتمين سال تاسيس سازمان برگزار شد، اعضاي حقيقي و حقوقي سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي حضور داشتند.

سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان كرمانشاه اكنون داراي سه هزار و ‪ ۲۰۰‬عضو حقيقي و ‪ ۲۰۹‬عضو حقوقي در قالب شركت‌ها و موسسات است.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن