تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي آبادي در جمع برترين ها:علمي شدن ورزش را با تاسيس آكادمي رشته هاي مختلف اجرا مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: علي آبادي در جمع برترين ها:علمي شدن ورزش را با تاسيس آكادمي رشته هاي مختلف اجرا مي كنيم
رئيس سازمان تربيت بدني با تأكيد بر علمي شدن ورزش گفت: در اين جهت آكادمي ورزش در رشته هاي مختلف در مجموعه ورزشي آزادي احداث خواهند شد تا توسعه ورزش قهرماني را با جديت دنبال كرده و به اجرا بگذاريم.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمدعلي آبادي كه شب گذشته در مراسم تجليل از برترين هاي ورزش در سال 1386 سخن مي گفت با اشاره به اينكه طرح تأسيس دانشگاه علمي – كاربردي ورزش از سوي سازمان تربيت بدني دنبال مي شود، گفت: امسال اهتمام ويژه اي به توسعه ورزش قهرماني خواهيم داشت و در اين جهت مي خواهيم با علمي كردن هرچه بيشتر ورزش، بسترهاي لازم را براي توسعه همه جانبه ورزش فراهم آوريم.

وي افزود: بي شك اگر امروز مي خواهيم به توسعه ورزش قهرماني اهتمام ويژه نماييم، بدين خاطر است كه طي دو سال گذشته ۲۱۰۰ پروژه ورزشي با نگاه ويژه دولت نهم به توسعه زيرساخت هاي ورزش به بهره برداري رسيده اند تا اين امكان براي كليه آحاد مردم فراهم شود كه از امكانات ورزشي و فضاهاي موجود استفاده بهينه داشته باشند.

علي آبادي با اشاره به اينكه 2100 پروژه ورزشي نيز براي سال 87 افتتاح خواهند شد، گفت: در سال 88 نيز 1500 پروژه را به بهره برداري خواهيم رساند تا با رسيدن به سرانه يك متر مربع فضاي ورزشي كه البته در حال حاضر در بعضي از استان ها و مناطق به اين رقم رسيده ايم، زمينه توسعه ورزش را فراهم آوريم.

رئيس سازمان تربيت بدني با تأكيد بر توسعه عادلانه امكانات و فضاهاي ورزشي در سطح كشور و توجه ويژه به مناطق محروم و طرح ضربتي توسعه اماكن ورزشي روستايي، گفت: بي شك هرچقدر كه زيرساخت هاي ورزش توسعه يابند، جامعه اي سالم تر و شاداب تر خواهيم داشت و اين امكان فراهم خواهد آمد تا جوانان بعنوان سرمايه هاي اصلي ورزش، قابليت ها و استعدادهاي وافر خود را شكوفا ساخته و براي ايران اسلامي در ميادين مختلف كسب افتخار كنند.

علي آبادي در عين حال از توجه مديران صدا وسيماي جمهوري اسلامي به ورزش كشور تقدير و تشكر كرد و گفت: خوشبختانه امروز دولت نهم با نگاه ويژه رئيس جمهوري، توجهي ويژه به ورزش كشور دارد و مصوبات استاني هيأت دولت، زمينه ساز توسعه ورزش در اقصي نقاط كشور است. در سفر اخير دولت به استان گلستان، طرح احداث 22 سالن ورزشي در سطح استان به تصويب رسيد و اين علاوه بر 38 پروژه سفر اول بود كه طي زمان بندي خاص افتتاح و در اختيار جامعه ورزش استان قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه كاروان ورزش ايران با بيش از 50 ورزشكار در المپيك 2008 پكن حضور خواهد يافت، تصريح كرد: هدف ما دستيابي به قله هاي قهرماني ورزش دنياست و براي همين هدف را در رابطه با حضور در المپيك 2012 لندن، حضور با 114 ورزشكار ديده ايم و در اين زمينه وظايف هر فدراسيون را بطور دقيق مشخص ساخته ايم تا از امروز براي المپيك بعدي دست به دورخيزي اساسي زده و سهم مدالي ورزش ايران را از اين بازي ها دو رقمي سازيم.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن