تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين جشنواره بازيهاي بومي و محلي كردستان پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولين جشنواره بازيهاي بومي و محلي كردستان پايان يافت
سنندج - خبرگزاري مهر: اولين جشنواره بازيهاي بومي و محلي استان كردستان با معرفي برترينها پايان يافت.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به روستاي دزلي اولين جشنواره بازيهاي بومي و محلي استان كردستان صبح امروز با معرفي برترين هاي رشته هاي مختلف در روستاي دزلي از توابع شهرستان سروآباد به كار خود پايان داد.

در اين جشنواره كه براي اولين بار در استان كردستان برگزار شد بيش از 260 ورزشكار از نقاط مختلف استان حضور داشتند و در چهار رشته ورزشي شامل طناب كشي، كشتي محلي (زوران)، دور و ميداني و بازي هاي محلي به رقابت پرداختند.

در پايان دو روز رقابت و در رشته دو همگاني به مسافت پنج كيلومتر "جميل آداك"، "حمزه رحماني" و "مهدي محمدي" هر سه از سروآباد مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در دو ميداني سه هزار متر نيز مقام اول به "سعيد كريمي" از سروآباد رسيد و "حسين آذر بويه" از مريوان دوم شد و "كيهان محمدي" از شهرستان دهگلان به مقام سوم رسيد.

در دو يك هزار متر نيز "دارا رضايي" از كامياران، "كاظم بابايي" و "حميد محمد اميني" هر دو از سروآباد به ترتيب مقام هاي اول تا سوم اين رشته را به خود اختصاص دادند.

در رشته كشتي محلي (زوران) و در زون 60 تا 70 كيلوگرم مقام اول به "بختيار علي محمد پور" از سقز رسيد، "هادي رحماني" از سروآباد دوم شد و "فرشاد باقري" از دهگلان رتبه سوم را از آن خود كرد.

همچنين در وزن 70 تا 80 كيلوگرم رشته كشتي محلي (زوران) نيز ورزشكار سقزي "عادي علي محمد پور" اول شد، "عزيز وطن خواه" از سنندج به مقام دوم رسيد و مقام سوم را "جمال مرادي" از ديواندره كسب كرد.

در نتايج تيمي در رشته كشتي محلي (زوران) تيم سقز به مقام اول رسيد و مقامهاي دوم و سوم به ترتيب به تيمهاي سنندج و دهگلان اختصاص يافت.

همچنين در رشته طناب كشي به دليل اعتراض تيمهاي دهگلان و بانه فينال اين رشته برگزار نشد و وضعيت قهرمان اين رشته ورزشي نيز نامشخص ماند اما در مسابقه رده بندي تيم مريوان مقام سوم اين رشته را به خود اختصاص داد.

به گفته رئيس هيئت ورزشهاي عشايري و روستايي استان كردستان نفرات اول تا سوم هر رشته مجوز حضور در مسابقات كشوري كه تير ماه سال جاري در يكي از استان هاي كشور برگزار خواهد شد را كسب كردند.

اولين جشنواره بازيهاي بومي و محلي استان كردستان به مدت دو روز در روستاي دزلي از توابع شهرستان سروآباد با حضور 260 ورزشكار برگزار شد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4499]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن