تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اميد به مهر خبر داد:دانشگاه تهران براي اولين بار بدون كسري وارد سال جديد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اميد به مهر خبر داد:دانشگاه تهران براي اولين بار بدون كسري وارد سال جديد شده است
معاون اداري و مالي دانشگاه تهران در خصوص برآورد وضعيت بودجه اي دانشگاه تهران در سال جاري گفت: دانشگاه تهران براي اولين بار امسال بدون كسري وارد سال جديد شده است.

دكتر محمد حسين اميد در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: دانشگاه تهران در شرايطي امسال با كسري بودجه مواجه نمي شود كه حقوق و دستمزدها در همان حدي باشد كه در حال حاضر صحبت مي شود.

وي خاطرنشان كرد: امسال اولين سالي بود كه دانشگاه تهران بدون كسري وارد سال جديد شد و كسري هم نخواهيم داشت اما اگر هزينه هاي پيش بيني نشده اي به دانشگاه تحميل شود ممكن است كسري بودجه ايجاد شود.

معاون اداري و مالي دانشگاه تهران بودجه سال جاري اين دانشگاه در سال 87 را كمي كمتر از 70 ميليارد تومان خواند و گفت: پرديسهاي كرج، ابوريحان و قم رديفهاي مستقل بودجه اي دارند. بقيه پرديسها و دانشكده ها و خود ستاد دانشگاه نيز رديف بودجه دارند و بودجه مجموعه اينها نسبت به سال گذشته حدود 16 درصد رشد داشته است.

اميد خاطرنشان كرد: اين رشد 16 درصدي مربوط به مقايسه بودجه امسال با بودجه مصوب سال گذشته است اما رشد بودجه امسال نسبت به اعتبار عملياتي سال گذشته كمتر از 5 درصد مي شود.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن