تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر: ايران در توليد مواد اوليه آبكاري قلع خودكفا شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر: ايران در توليد مواد اوليه آبكاري قلع خودكفا شده است
اقتصاد. توسعه اقتصادي. طرح‌هاي عمراني
مديرعامل توليدي كاوشگران پوشش از استان قم در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد: ايران از سال گذشته در توليد مواد اوليه آبكاري قلع خودكفا شده و نيازي به واردات ندارد.

محمدرضا فارسي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا مي‌گويد : مواد اوليه آبكاري قلع به طور عمده در صنايع خودروسازي (بخش پيستون‌سازي ) كاربرد دارد كه هم اكنون نياز كامل كشور از طريق اين واحد توليدي تامين مي‌شود.

وي ادامه داد: نياز كشور به مواد اوليه آبكاري قلع تا حدود دو سال پيش از خارج ( به طور عمده از آلمان ) تامين و به همين سبب نيز سالانه ارز زيادي از كشور خارج مي‌شد.

فارسي با بيان اين كه اين واحد توليدي اكنون سالانه ‪ ۱۰‬تن مواد اوليه آبكاري قلع توليد مي‌كند، گفت: بهاي جهاني مواد يادشده با توجه به نوع كيفيت آن در زمان حاضر به ازاي هر كيلو گرم ‪ ۱۶‬تا ‪ ۲۵‬دلار است.

وي سپس خواستار توسعه فرهنگ كارآفريني در كشور شد و افزود: بزرگترين مانع در راه توسعه كارآفريني در كشور ، مشكل فرهنگي مي‌باشد كه در اين خصوص لازم است علاوه بر همكاري دولت و مجلس، اين مهم براي درك بهتر جامعه به شيوه صحيحي اطلاع رساني شود.

فارسي ادامه داد: اين واحد توليدي اكنون توان توليد بالاتر از ‪ ۱۰‬تن را نيز دارد و به همين سبب قصد داريم تا از امسال براي فعاليت در زمينه صادرات برنامه ريزي كنيم .

وي در پايان گفت: فعاليت خود را بعد از فارغ التحصيلي از دانشگاه در سال ‪ ۷۶‬به همراه مهدي ابراهيمي ديگر كارآفرين اين عرصه آغاز كردم كه از آن زمان تاكنون اين فعاليت‌ها بتدريج توسعه يافته است.

اين كارآفرين متولد سال ‪ ۱۳۵۳‬است و داراي مدرك مهندسي مواد از دانشگاه صنعتي سهند تبريز مي‌باشد .
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 471]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن