تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعزام قريب الوقوع يك هيات سياسي حماس به مصر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعزام قريب الوقوع يك هيات سياسي حماس به مصر
خارجي. سياسي. حماس. مصر.

جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) اعلام كرد، بزودي يك هيات سياسي به مصر اعزام خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از غزه، سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) روز جمعه اعلام كرد، اين جنبش در نظر دارد روز دوشنبه يك گروه سياسي را براي مذاكره با مقامات مصر به اين كشور اعزام كند.

اين سخنگو هدف از اعزام اين هيات سياسي به مصر را مذاكره با مسئولان مصري درباره شرايط جنبش مقاومت فلسطين براي آتش بس احتمالي ميان اين جنبش و رژيم اشغالگر قدس اعلام كرد.

اين در حاليست كه منابع وزارت جنگ اسرائيل اعلام كردند قرار است روز دوشنبه نيز "ايهود باراك" وزير جنگ رژيم صهيونيستي براي شركت در يك نشست اقتصادي ، راهي شرم الشيخ شود.

اين منبع جزئيات بيشتري از اين سفر ارائه نكرد.

از آنجايي كه گروه‌هاي مبارز فلسطيني همواره مذاكره مستقيم با رژيم نژاد پرست صهيونيستي را رد كرده اند، كشور مصر نقش ميانجي را در رابطه با برقراري آتش بس ميان دو طرف درگير ايفا مي‌كند.

چندي پيش در حالي كه "عمر سليمان" وزير اطلاعات و امنيت مصر كه به عنوان ميانجي ميان حماس و اسراييل عمل مي‌كند،وارد سرزمينهاي اشغالي شد، حمله هوايي جنگنده‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي به نواز غزه، يك نفر از فعالان جنبش مقاومت اسلامي فلسطين كشته و سه تن ديگر مجروح شدند.

‪ ۱۲‬گروه فلسطيني كه جنبش حماس و فتح در صدر آنان قرار دارند، با پيشنهاد آتش بس با اسرائيل موافقت كرده‌اند كه در صورت تحقق آن، آتش بس در غزه آغاز خواهد شد و سپس كرانه باختري را نيز در برخواهد گرفت اما رژيم صهيونيستي همواره با حملات خود به ساكنان بي‌دفاع نوار غزه همواره در برقراري آتش بس كارشكني كرده است.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن