تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821282997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبرنگار مهر از ماكائو /تيم ووشو ايران به مقام سوم آسيا دست يافت / چين قهرمان مطلق آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبرنگار مهر از ماكائو /تيم ووشو ايران به مقام سوم آسيا دست يافت / چين قهرمان مطلق آسيا
تيم ملي ووشو مردان و زنان كشورمان پس از تيم هاي چين و فيليپين به مقام سوم رشته سانشو رقابت هاي ووشو قهرماني آسيا دست يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمين دوره رقابت هاي ووشو قهرماني آسيا كه در ماكائو برگزار شد عصر امروز با قهرماني مقتدرانه تيم ووشو چين در مجموع دو بخش مردان و زنان در رشته سانشو به پايان رسيد.

برپايه اين گزارش، تيم چين در اين رشته با كسب 12 مدال طلا به مقام قهرماني دست يافت و فيليپين هم با يك طلا، 4 نقره و يك برنز عنوان دوم اين رقابت ها را به خود اختصاص داد. سانشوكاران كشورمان هم با يك طلا، 2 نقره و 7 برنز عنوان سوم را كسب كردند. ويتنام با يك طلا، 2 نقره و 3 برنز و ماكائو با يك طلا و 2 نقره عناوين بعدي را به خود اختصاص دادند.

در رده بندي كلي تالو و سانشوي مردان و زنان قهرماني آسيا هم تيم چين با كسب 24 مدال طلا به عنوان قهرماني دست يافت. تيم هاي ماكائو با 4 طلا، 6 نقره و 2 برنز، ويتنام با 2 طلا، 4 نقره و 5 برنز و فيليپين با 2 طلا و 4 نقره عناوين دوم، سوم و چهارم اين مسابقات را از آن خود كردند. تيم ايران هم با 2 طلا، 2 نقره و 7 برنز بر سكوي پنجم اين مسابقات ايستاد.

هفتمين دوره مسابقات ووشو قهرماني آسيا از روز سه شنبه در ماكائو آغاز شد كه تيم ملي ايران در دو بخش تالو و سانشو و با تيم هاي مردان و زنان در اين رقابت ها به ميدان رفت.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن