تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برترين هاي جشنواره فيلم و عكس ارديبهشت معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برترين هاي جشنواره فيلم و عكس ارديبهشت معرفي شدند
بندرعباس - خبرگزاري مهر: برترين هاي جشنواره منطقه اي فيلم و عكس ارديبهشت در فرهنگسراي طوبي معرفي و تقدير شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، سومين جشنواره فيلم و عكس ارديبهشت كه با نام عكاس فقيد هرمزگان مرحوم كوروش انصاري نيز همنام شده است طي سه سال اخير هر ساله با بررسي آثار مستند و تجربي فيلمسازان هرمزگاني برترين هاي اين حوزه ها را به جامعه هنري هرمزگان معرفي مي كند.

در بخش عكس، به داوري افشين شاهرودي، عليرضا كريمي، مسعود زنده روح و افشين جاويدي و پس از داوري 56 قطعه عكس از 30 عكاس هرمزگاني، در بخش آزاد منصور وحداني به رتبه سوم، حسن بردال به رتبه دوم و روح الله بلوچي موفق به كسب عنوان اول اين بخش شد.

در بخش عكس با محوريت فرهنگ، رتبه سوم به امير مينابيان، رتبه دوم به صادق طاهري و رتبه اول اين بخش به عكاس خبرگزاري مهر احمد جعفري اعطا شد.

هيئت داوران بخش عكس سومين جشنواره منطقه اي عكس و فيلم ارديبهشت جايزه ويژه خود را به "محسن كاظمي" به واسطه اصالت در بيان هنر و تاثيردهي هويت اجتماعي در خلق تصويري ماندگار اعطا كرد.

در بخش فيلم نامه به داوري علي رضايي، نادر رونده و عبدالله خداكرمي از ميان 23 اثر ارسالي به دبيرخانه جشنواره 7 اثر منتخب حضور در بخش مسابقه به منظور داوري نهايي شدند كه از ميان آنها، فيلمنامه "آيين باران" به نويسندگي احسان رضايي مقام سوم اين بخش را دريافت كرد.

مقام دوم بخش فيلمنامه به اثر" پسرك و دريا" نوشته فرشيد ايران پرست اختصاص يافت و جايزه رتبه برتر اين بخش به اثر" من آمده ام" به نويسندگي امير مينابيان اختصاص يافت.

در بخش فيلم با محوريت بررسي سه مولفه بهترين فيلم، بهترين تصوير برداري و بهترين تدوين آثار در قالب 17 اثر مستند و داستاني مورد داوري قرار گرفته و در بخش مستند جايزه بهترين فيلم به اثر" نام من بشگرد" به كارگرداني پوريا سالاري اختصاص يافت.

در اين بخش، جايزه بهترين تصوير برداري به اثر "باند آكاشيك" ساخته حامد كريمي پور اعطا شد و جايزه ويژه اين بخش نيز بواسطه طرح هوشمندانه يك نياز در جامعه به اثر"روايت زندگي" به فرشيد ايران پرست رسيد.

در اين بخش از جشنواره هيچ يك از آثار شايسته دريافت عنوان بهترين تدوين نبودند.

در بخش آثار داستاني، بهترين كارگرداني به اثر "قطب جنوب" ساخته شهاب آدوشن اهدا شد.

در اين بخش، جايزه بهترين تصوير برداري به مسعود رضايي براي اثر" دور دست" اختصاص يافت و جايزه بهترين تدوين نيز به اثر " از كجا آمده ام" به حامد بردبار اهدا شد.

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان نيز سه جايزه ويژه خود را به منظور تشويق فعاليت هاي سيمايي به سه اثر "نسل" ، " يك دو سه ك " و " راهي" به ترتيب به امين درستكار، مصطفي دوشي و غلامرضا رحيمي اختصاص داد.

در بخش پاياني سومين جشنواره فيلم و عكس ارديبهشت جايزه ويژه خانواده كوروش گرمساري به اثر " ووشوك" به كارگرداني داوود مرزي زاده اختصاص يافت.

محمد حسن پراور معاون سياسي و امنيتي استانداري هرمزگان و احمد راستي فرماندار بندرعباس و ناصر باكيده مديرعامل انجمن سينماي ايران ميهمانان سومين جشنواره منطقه اي فيلم و عكس ارديبهشت بودند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن