تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804034613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشکل در rigid کردن bone ها به دست -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل در rigid کردن bone ها به دست kasra_pippen 18 اسفند 1389, 15:12خسته نباشید دوستان.من یه مشکله کوچیکی داشتم تو حرکت دست.می خواستم bone هایی رو که درست کردم رو به خود دست link کنم.این کار رو با دو تا از اصلاح گر ها(skin and physique) انجام دادم...اما وقتی bone ها رو می چرخوندم همه ی نقاط درست نمی چرخید.این مشکل رو حل کردم...اما وقتی خیلی انگشت ها رو می چرخونم مثلا موقعی که می خوام اتگشت ها مشت شه تداخل پیدا می کنه و تکسچر هاش می ره توهم و کلا جالب نمی شه...می خوستم که راهنماییم کنید و اگه ممکنه یه چند تا فیلم آموزشی بزارید...با تشکر از تمامی دوستان ! amir.nemati63 18 اسفند 1389, 19:58به طور خلاصه و ساده میگم... توی skin کردن، برای هر ورتکس یه وزنی رو در نظر میگیری که با این وزن تحت تاثیر bone های مرتبط میشه. حالا اگر این وزن رو درست انتخاب نکنی ممکنه شکستگی و پیچ خوردگی و اعوجاج توی مدلت بوجود بیاد برای اینکه مدلت تو هم نره هم میتونی توی rigging برای bone ها محدودیت حرکتی ایجاد کنی. کشیده شدن و بهم ریختن texture هم ناشی از دفرمه شدن بیش از حد مدل هست. اگر اون قسمت تقسیم بندی نرمتری داشته باشه این مشکل رفع میشه. موفق باشی. kasra_pippen 19 اسفند 1389, 20:55خیلی ممنون اما توی این دستی که من ساختم چوت turbosmooth استفاده کردم خیلی زیاده vertex هام.یه مقدار گیج کننده میشه !!! m3d 19 اسفند 1389, 21:11سلام. شما باید کلا قبل از اصلاحگر توربواسموس اسکین یا فیزیک رو اعمال کنی که با افزایش ورتکسها روبرو نشی . منظورم اینه که برا راحتی کار اسموس رو باید موقع رندر نهایی و آخر همه ی مادیفایر ها اعمال کنی سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن