تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 24 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1829150638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشکل در rigid کردن bone ها به دست -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل در rigid کردن bone ها به دست kasra_pippen 18 اسفند 1389, 15:12خسته نباشید دوستان.من یه مشکله کوچیکی داشتم تو حرکت دست.می خواستم bone هایی رو که درست کردم رو به خود دست link کنم.این کار رو با دو تا از اصلاح گر ها(skin and physique) انجام دادم...اما وقتی bone ها رو می چرخوندم همه ی نقاط درست نمی چرخید.این مشکل رو حل کردم...اما وقتی خیلی انگشت ها رو می چرخونم مثلا موقعی که می خوام اتگشت ها مشت شه تداخل پیدا می کنه و تکسچر هاش می ره توهم و کلا جالب نمی شه...می خوستم که راهنماییم کنید و اگه ممکنه یه چند تا فیلم آموزشی بزارید...با تشکر از تمامی دوستان ! amir.nemati63 18 اسفند 1389, 19:58به طور خلاصه و ساده میگم... توی skin کردن، برای هر ورتکس یه وزنی رو در نظر میگیری که با این وزن تحت تاثیر bone های مرتبط میشه. حالا اگر این وزن رو درست انتخاب نکنی ممکنه شکستگی و پیچ خوردگی و اعوجاج توی مدلت بوجود بیاد برای اینکه مدلت تو هم نره هم میتونی توی rigging برای bone ها محدودیت حرکتی ایجاد کنی. کشیده شدن و بهم ریختن texture هم ناشی از دفرمه شدن بیش از حد مدل هست. اگر اون قسمت تقسیم بندی نرمتری داشته باشه این مشکل رفع میشه. موفق باشی. kasra_pippen 19 اسفند 1389, 20:55خیلی ممنون اما توی این دستی که من ساختم چوت turbosmooth استفاده کردم خیلی زیاده vertex هام.یه مقدار گیج کننده میشه !!! m3d 19 اسفند 1389, 21:11سلام. شما باید کلا قبل از اصلاحگر توربواسموس اسکین یا فیزیک رو اعمال کنی که با افزایش ورتکسها روبرو نشی . منظورم اینه که برا راحتی کار اسموس رو باید موقع رندر نهایی و آخر همه ی مادیفایر ها اعمال کنی سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 371]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن