تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: دفاع مقدس هنرنمايي دين در تحقق سنت هاي الهي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قاليباف: دفاع مقدس هنرنمايي دين در تحقق سنت هاي الهي است
داخلي. اجتماعي. يادواره. شهيد كاظمي.

شهردار تهران گفت: دفاع مقدس و پيروزي انقلاب اسلامي هنرنمايي دين و تحقق سنت هاي الهي است.

به گزارش ايرنا محمدباقر قاليباف روز پنج شنبه در دومين يادواره شهيد سرلشگر حاج احمد كاظمي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم افزود: روح ديني و بينش توحيدي در جوانان و ملت ايران و روحيه اخلاص امام خميني (ره) باعث تحقق پيروزي انقلاب اسلامي شد.

وي يادآور شد: روند رشد علمي و مديريتي جوانان در دوران جنگ تحميلي به حدي سريع بود كه جوانان بسيجي قادر شدند درطول يكماه به تمام مهارت هاي جنگي و نظامي و مديريت منطقه تحت فرماندهي خود دست يابند.

وي بيان داشت: معجزه و توجهات الهي به ملت ايران در شكل گيري انقلاب اسلامي و در دوره دفاع مقدس كاملا مشهود بود وهمين امر موجب شد رزمندگان اسلام در مقابل گستردگي و تجهيزات دنياي شرق و غرب به پيروزي برسند.

قاليباف بااشاره به تعارض وعدم سنخيت حقيقت بابرخي فيلم هاي سينمايي توليدي درخصوص جنگ ادامه داد: در جبهه هاي جنگ عقلانيت، تدبير، شجاعت و ايثار در اوج خود مي‌باشد كه اين حقايق در فيلم هاي توليدي پيرامون دفاع مقدس كمتر به چشم مي‌خورد.

وي چنين برداشت‌هايي ازجبهه هاي جنگ را نوعي ظلم به اين حقيقت ذكر كرد و گفت: متاسفانه در فيلم‌ها اغلب به نيروي تخيل و غيرواقعي و غيرمنطقي بودن پديده‌ها توجه مي‌شود.

قاليباف در ادامه بااشاره به گرانبها بودن نعمت انقلاب و نظام اسلامي خاطر نشان كرد: هنرمندي و كارآمدي دين اين بود كه اين اقتدار براي ملت و روحانيت شيعه ايراني باقي ماند.

وي افزود: تركيب و تلفيق اين دو هنرنمايي دين و تربيت ديني و اسلامي جوانان منجر به رشد و ظهور چنين شخصيت‌ها گرانقدري از جمله شهيد كاظمي، زين‌الدين ، همت و باكري شد.

وي اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامي ايران دو دوره استقرار و تثبيت خود را پشت سرگذاشته و به مرحله شكوفايي رسيده است و هر كس رفتار يا عملي غير آن انجام دهند نوعي تضعيف نظام مي‌باشد.

قاليباف ادامه داد: در حال حاضر انقلاب اسلامي مورد تاييد همه كشورهاي جهان است.

وي گفت: اكنون بايد كارآمدي نظام در عرصه هاي مختلف سياسي، فرهنگي، اجتماعي، علمي و اقتصادي به ظهور برسد و اين امر تنها با خدمت صادقانه، ايثار و تدبر به جهانيان اثبات خواهد شد.

در اين مراسم كه حجت‌الاسلام علي بنايي نماينده مردم قم در مجلس شوراي مجلس شوراي اسلامي و ديگر مسوولان استاني حضور داشتند از پدر "شهيد مهدي زين‌الدين " و شهردار تهران تجليل شد. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن