تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس ستاد خيرين سلامت كشور: تامين سلامت كشور بايد مردمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس ستاد خيرين سلامت كشور: تامين سلامت كشور بايد مردمي شود
داخلي. علمي. پزشكي.

مشاور وزير بهداشت و رييس ستاد خيرين سلامت كشور گفت: تامين سلامت كشور بايد مردمي شود و ما مي‌توانيم حلقه وصلي بين گيرندگان ودهندگان باشيم.

به گزارش ايرنا، سيدرضا نيري چهارشنبه در پانزدهمين اجلاس هيات امناي مجمع خيرين تامين سلامت استان فارس در شيراز افزود: استان فارس در همه عرصه‌ها هميشه پيشگام بوده و در امر تشكيل مجمع خيرين تامين سلامت نيز در كشور پيشقدم بوده است بنابراين بايد از تجارب اعضاي اين مجمع در ديگر استان‌ها استفاده شود.

وي گفت:بحث تشكيل مجمع خيرين سلامت در كشور دو سال پيش مطرح شد و از يك سال و نيم گذشته تنها در فارس شكل جدي به خود گرفته است.

نيري اظهار داشت:از آنجا كه تاكيد مقام معظم رهبري همواره بر اين موضوع بوده كه نگذاريد سلامت مردم دولتي شود و بايد سلامت مردم به خود مردم سپرده شود و بايد هرچه سريعتر مجامع خيرين سلامت ملي شود بنابراين در استانهاي خراسان رضوي ، اصفهان و كاشان پايه‌هاي آن گذاشته شده و از تجربيات شيراز در نوشتن اساسنامه آنها استفاده شد و دنبال گسترش آن هستيم.

رييس ستاد خيرين سلامت كشور گفت: اگر مجموعه خيرين يك صدا،هماهنگ و با تقارن و تفاهم داشتن با هم حركت كنند در آينده‌اي نه چندان دور شاهد ملي شدن آن خواهيم بود.

نيري گفت:براي پيشگيري قبل از درمان بايد اقدام جدي از سوي نيروهاي دانشگاهي در برخي مناطق اپيدمي استفاده شود تا علت‌ها بررسي و جلوي آن گرفته شود.

وي گفت: براي اينكه ما حلقه وصلي بين‌دهندگان و گيرندگان باشيم بنيادي به نام هيات علمي نيكوكاران فردوس بنانهاده‌ايم كه‌هدف مشاركت طلبي و جذب سرمايه سرمايه دارهاي ايراني مقيم خارج در بخش درمان، تحقيق و پژوهش است.

نيري بيان كرد: سال گذشته فقط از طريق صندوق صدقات دركشور يك هزار و‪۱۰۰‬ ميليارد تومان صدقه جمع آوري شده است و اين نشانگر اين است كه مردم ما كمك كردن را دوست دارند اما برخي مواقع لازم است اين افراد خير را هدايت كرد كه چگونه خرج كنند.

رييس هيات امناي مجمع خيرين تامين سلامت فارس نيز گفت:آنچه مهم است اين است كه حركت‌ها براي خدا و در راه خدا باشد و هميشه حركت‌هاي جمعي مثمر ثمر بيشتري بوده اند.

حجت‌الاسلام سيدعلي اصغر دستغيب افزود:كمك رساني به مردم بايددروجه اصولي، معقول و زيربنايي و اساسي طوري كه بنيان آن بر خير باشد صورت گيرد و اين مشاركت‌هاي عمومي در حل مشكلات مردم بايد بعنوان الگو درجامعه گسترش يابد.

مدير عامل مجمع خيرين تامين سلامت فارس هم گفت: شناسايي خيرين، نيازهاي درماني و تعامل و ارتباط بين اين دو و هدفمند نمودن كارها در جهت سلامت مردم و رفع مشكلات و معضلات در سيستم‌هاي اداري كه بعضا موجب خستگي خيرين مي شود از جمله وظايف مهم مجمع است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

دكتر محمود تابنده افزود: از اوايل دي ماه ‪ ۸۶‬تاكنون در مجموع بيش از ‪۱۰/۵‬ميليارد تومان ازطريق مجمع خيرين تامين سلامت در بخش‌هاي مختلف درماني و ساخت و ساز كمك شده‌است كه‌ازاين ميزان سه ميليارد تومان آن در دست اقدام است.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن