تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت يك هزار كلاس توسط خيرين مدرسه ساز در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ساخت يك هزار كلاس توسط خيرين مدرسه ساز در آذربايجان غربي
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي از ساخت يك هزار كلاس درس تسط خيرين مدرسه ساز در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، محمد باقردارياني ظهر روز چهارشنبه در دهمين جشنواره خيرين مدرسه‌ساز آذربايجان غربي در اروميه افزود: افزون بر ‪ ۱۶۰‬كلاس درس نيز در حال ساخت است.

وي با بيان اينكه بيش از۴۰‬هزار نفر از مردم استان تاكنون از ماحصل عملكرد اين خيرين بهره‌ مند شدند، بيان داشت: تلاش دلسوزانه اين قشر در ارائه امور خيريه قابل تحسين است.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غريي و امام جمعه اروميه هم در اين مراسم مدرسه‌سازي را عامل ارتباط دهنده نسل‌هاي جامعه با يكديگر خواند و لزوم توسعه مدرسه سازي در استان به خصوص در مناطق محروم را مورد تاكيد قرار داد.

مدير كل نوسازي و تجهيز مدارس آذربايجان غربي ديگر سخنران اين همايش خيرين مدرسه‌ساز به عنوان حامي و همراه اين نهاد در تجهيز و نوسازي نظام آموزشي استان ناميد و گفت: خيرين مدرسه در سال گذشته تعداد 18 مدرسه در قالب 95 كلاس درس را با اعتباري بالغ بر 55 ميليارد ريال تعهد شده اند كه هم اكنون درحال اجراهستند.

فريبرز اسمعيل زاده افزود: 43پروژه مدرسه سازي در قالب 161كلاس درس نيز با مشاركت اين افراد در استان طي سال گذشته در دست اجراست.

وي از ساخت 12پروژه مدرسه سازي با 95 كلاس درس را از برنامه هاي اين اداره كل در سال جاري عنوان كرد.

وي تعداد مدارس استان را يك هزار مدرسه با بيش از پنج هزار و ‪ ۵۱۹‬كلاس درس به صورت دو نوبته اعلام كرد و يادآورشد: همچنين بيش از ‪ ۲۸۰‬مدرسه در قالب ‪ ۵۰۰‬كلاس درس به صورت استيجاري در استان وجود دارد.

در خاتمه اين مراسم از خيرين نمونه استان با اهداي هدايايي تجليل به عمل آمد.

در استان آذربايجان غربي 18مجمع خيرين مدرسه ساز وجود دارد كه در حدود 1160 خير در استان فعاليت مي كنند كه تعداد 13نفر از آنان را بانوان خير نشكيل مي دهند.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن