تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 9 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1824946386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کلنیک کودکان در رواندا vray vray -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کلنیک کودکان در رواندا vray vray *farshid* 06 خرداد 1389, 19:20اولش ایونو بگم که... این اولین کاریه که تو فوروم میذارم... پس زیاد حالمو نگیرین خواهشا:oops: کار تو autocad و 3dsmax مدلسازی شده ... برای رندر از vray استفاده کردم... گیاه رونده ی روی دیوار هم با ivy generator ایجاد شده... درختای بکگراند هم vray scatter هستن... چمن هم با vray scatter ایجاد شده.:rose: reflection env و gi هم hdri هستش. یه مقدار کوچیکی هم پستپروداکشن با photoimpact انجام دادم... () :paint: Amin 4D 06 خرداد 1389, 19:31بابا ایول. من که خیلی خوشم اومد از اولین کارت. افتتاحیه ورودت به فروم که عالی بود. کارهای بعدیت دیگه چیه خدا می دونه. از تکسچر کارت خیلی خوشم اومد. کثیف بودنش کارت رو رئال تر کرده. ولی به نظر من رنگ چمنا یه جوریه. شایدم مانیتور من یه طوریه. در کل عالیه. موفق باشی. *farshid* 06 خرداد 1389, 19:41خیلی ممنون ... دقیقا ...لطف تکسچر خوب به کثیف بودنشه :rose: رنگ چمن رو هم حق داری ... رنگش یه جوریه کلا ... باید تکسچرشو عوض کنم... خیلی ممنون که کارشناسانه نقد کردی. :paint: یه پیشنهاد هم بده که کار ریالتر بشه... مدلسازیه معماری کارم خیلی خیلی کم دیتیل و سرسری شده... Amin 4D 06 خرداد 1389, 19:46راستی یادم رفت بگم. متریالی که برای سقفت گذاشتی با متریال بدنه کارت یکیه و این جالب نیست. جدای از این تکسچر کثیفت هم تکرار شدن خیلی به چشم اومده. بیشتر برای تکسچر کار کن. دیگه فعلا چیزی نمی بینم. روش کار کنی خیلی عالی می شه کارت. موفق باشی. CG_Master 06 خرداد 1389, 20:10سلام ... ورودتو تبریک میگم نور پردازیت قشنگه واسه تکسچرینگ از دیوارها یو وی گرفتی؟ یا اینکه متریال بازی کردی؟ موفق باشی FATEMEH 06 خرداد 1389, 20:37قشنگ شده خسته نباشید این که گفتید چیه ؟ ivy generator برنامه است یا پلاگین مخصوص مکسه ؟یا برای برنامه های دیگه هم هست Hi MAJID 06 خرداد 1389, 20:50سلام دوست عزیز ورودتون رو تبریک میگم :rose: واقعا که گل کاشتین خیلی عالی شده :oops: اینقدر طبیعی شده که فکر کردم بجای گالری سه بعدی اومدم تو گالری عکس :green: موفق باشید :oops: *farshid* 06 خرداد 1389, 22:16سلام ... ورودتو تبریک میگم نور پردازیت قشنگه واسه تکسچرینگ از دیوارها یو وی گرفتی؟ یا اینکه متریال بازی کردی؟ موفق باشی واقعا لذت میبرم از نقد های حرفه ای تون... الان انگار دارم رو ابرا راه میرم.:rose: من معمولا یووی میگیرم از حجمها ولی تو این کار فقط می خواستم با scatter کار کنم ... زیاد رو تکسچرینگ وقت نذاشتم... همون طوری که گفتی متریال بازیه :sad: با mapscaler سعی کردم قسمتای کثیف بافت رو بندازم رو گوشه ها... بد نشده و لی unwrap می کردم بهتر میشد...:paint: *farshid* 06 خرداد 1389, 22:22قشنگ شده خسته نباشید این که گفتید چیه ؟ ivy generator برنامه است یا پلاگین مخصوص مکسه ؟یا برای برنامه های دیگه هم هست خیلی ممنون... لطف دارین... ivy در انگلیسی به معنیه گیاه پیچکه... یه برنامه stand alone هستش که object رو import میکنی و با چند کلیک ساده یه پیچک میسازی... پلاگینشم واسه مکس موجوده یه سرچ تو فروم cgpersia بکنی پیدا میشه.:rose: *farshid* 07 خرداد 1389, 12:50دوستان عزیز ... ivy generator رو از دانلود کنین. البته نسخه ی سرخوده:rose: پلاگین نیست kamifa 1986 08 خرداد 1389, 07:54منم خيلي خوشم اومد. جالبناكه. ولي يكم نورپردازي جاي كار داره انگار!! موفق باشي hmv-ray 08 خرداد 1389, 08:06کارت عالیه واقعا دست درد نکنه میشه راجع به افکت صحنه بیشتر توضیح بدی؟ به نورت افکت دادی؟ یا نه اگه فقط hdri هستش میشه خواهش کنم واسم بذاری hdri این صحنه رو؟ :rose: *farshid* 08 خرداد 1389, 17:51کارت عالیه واقعا دست درد نکنه میشه راجع به افکت صحنه بیشتر توضیح بدی؟ به نورت افکت دادی؟ یا نه اگه فقط hdri هستش میشه خواهش کنم واسم بذاری hdri این صحنه رو؟ :rose: ممنون... نمنیدونم منظورت از افکت دقیقا چیه.:sad: ولی بیشتر خوبی این کار به انعکاس محیطیه کاره که روی همه سطوح وجود داره . رو شیشه ها کاملا به چشم میاد... اگه اونارو حذف کنی میشه یه کار خیلی خیلی معمولی. برای اون انعکاس هایی که گفتم بهترین ابزار hdri هستش. البته نور غیر مستقیم هم با hdri ایجاد شده که جلوه ی بهتری به نور داده...:rose: hdri محبوب من ماله dosch design هستش که میتونی سرج کنی... اینم اسم مجموعه و شماره hdri مورد نظر: Dosch HDRI Exteme HiRes CD Version dh 223 :paint: hmv-ray 09 خرداد 1389, 09:50خیلی لطف کردی:rose: Borhan72 09 خرداد 1389, 13:24ميشه گفت حرف نداره.... اون پلاگينی كه گفتيو ميتونی لينكشو با pm بهم بدی؟؟؟ مهرشاد pm2002 09 خرداد 1389, 17:37مجید انلاین با تمام خوبیهایی که داره یک سایت 90 درصد پارتی بازیه این کاری رو که من میبینم باید 5ستاره داشته باشه که هنوز نداره و توی کارهای منتخب هم قرار نگرفته حالا چرا اینطوری نشده من نمیدونم شاید باید صبر کنم. شایدم مثل کارهای خوب دیگه که به زباله دونی مجید انلاین رفتن این یکی هم بره شایدم .... و شاید های دیگه .faarchitect2010 کارت عالیه من همچین کار خارجی توی این سایت ندیدم خیلی خوب شده موفق باشی rezatayebi 09 خرداد 1389, 17:48کار خیلی خوبه شده. فقط احساس می کنم تکسچر ساختمان بامپ نداره. با توجه به فاصله نزدیکی که به ساختمان داریم و نور صحنه، بهتر بود برجستگی ها و فرو رفتگی های سطح دیوار بیشتر به چشم بیان. در مجموع کار خیلی خوبی شده. *farshid* 09 خرداد 1389, 21:05ميشه گفت حرف نداره.... اون پلاگينی كه گفتيو ميتونی لينكشو با pm بهم بدی؟؟؟ سلام دوست من... پلاگینی که گفتییی... منظورت scatter ه؟ من لینکشو به سختی پیدا کردم... الان ندارمش. اگه تو cgpersia عضو هستی تو فورومش هست... فقط دقت کن که vray service pack 3 $4 باهاش سازگاری نداره:rose: :oops: *farshid* 09 خرداد 1389, 21:27مجید انلاین با تمام خوبیهایی که داره یک سایت 90 درصد پارتی بازیه این کاری رو که من میبینم باید 5ستاره داشته باشه که هنوز نداره و توی کارهای منتخب هم قرار نگرفته حالا چرا اینطوری نشده من نمیدونم شاید باید صبر کنم. شایدم مثل کارهای خوب دیگه که به زباله دونی مجید انلاین رفتن این یکی هم بره شایدم .... و شاید های دیگه .faarchitect2010 کارت عالیه من همچین کار خارجی توی این سایت ندیدم خیلی خوب شده موفق باشی ممنون که این قدر لطف داری دوست عزیز... این کاری که من گذاشتم ( البته به نظر شخص من) در حد کارای منتخب نیست و اصلا منظورم از انجام این کار این نبوده که کار خیلی خیلی بی نقصی بشه...:rose: شما لطف دارین:sad:در ضمن من فرشید هستم:) *farshid* 09 خرداد 1389, 21:32کار خیلی خوبه شده. فقط احساس می کنم تکسچر ساختمان بامپ نداره. با توجه به فاصله نزدیکی که به ساختمان داریم و نور صحنه، بهتر بود برجستگی ها و فرو رفتگی های سطح دیوار بیشتر به چشم بیان. در مجموع کار خیلی خوبی شده. دقیقا دوست عزیز... :sad: کاراتو دیدم ... در حد اتم بودن... خوف کردم حاجی :wink: تو evermotion هم که ترکوندی:paint: limooshirin 09 خرداد 1389, 22:38سلام عزیز کارت درسته فقط واسه چمن پیشنهاد میکنم از پلاگین Autograss استفاده کن . کارو خیلی طبیعی میکنه. *farshid* 09 خرداد 1389, 22:47سلام عزیز کارت درسته فقط واسه چمن پیشنهاد میکنم از پلاگین Autograss استفاده کن . کارو خیلی طبیعی میکنه. auto grass وقتی میخواد رندرو بگیره هنگ می کنه... نسخه تست شده داشتی لینک بده ممنون میشم:rose: limooshirin 09 خرداد 1389, 23:13auto grass وقتی میخواد رندرو بگیره هنگ می کنه... نسخه تست شده داشتی لینک بده ممنون میشم:rose: وقتی هنگ میکنه یعنی مشکل از Memory در قسمت system پلاگین Autograss هست یعنی شما میتونین این مشکل رو در این قسمت حل کنید. راستش من خودم هنوز تست نکردم اما توضیحاتش رو خوندم . اگه لینک خواستی یه سر به این قسمت بزن.من اینجا لینک گذاشتم. *farshid* 11 خرداد 1389, 13:49وقتی هنگ میکنه یعنی مشکل از memory در قسمت system پلاگین autograss هست یعنی شما میتونین این مشکل رو در این قسمت حل کنید. راستش من خودم هنوز تست نکردم اما توضیحاتش رو خوندم . اگه لینک خواستی یه سر به این قسمت بزن.من اینجا لینک گذاشتم. مرسی حتما امتحان میکنم... AREF 11 خرداد 1389, 21:40سلام.عالی شده.بی عیب و نقص.فقط اگه بتونید چمن رو اصلاح کنین خوب میشه.لطفا آپلود سنتر عکس رو عوض کنین.فقط با ضد ف ی ل ت ر باز میشه. Farrokh 13 خرداد 1389, 13:09سلام ممنون از دعوتتون یادمه یه بار یه کامنتی نوشته بودم که شونصد خط بود بعد همش پرید دیگه تنبلیم اومد تایپ کنم ببخشید خوب این کار یه کار واقعا جالبه حجمش که خیلی جذابه (نمی دونم معمارش کیه !) حیف یک همچین کاری هست که تکسچرینگی تا این حد ضعیف داشته باشه تایل شدن تسکچر ها به وضوح مشخصه مرزشون مشخصه تکرارشون آزارنده هست به صورت دقیق هم روی مدل قرار نگرفتند ای کاش زیر کنسول ها چند تا لامپ می دیدیم چمن خیلی یک دست شده شاید بتونید یه مپی که قسمتایی از چمن زرد رنگ باشه و قسمتایی سبز رنگ باشه روش بندازید درختای اون پشت خیلی خوب هستند ولی با توجه به اینکه چیز زیادی ازشون دیده نمی شه من بودم یه عکس به جاشون می ذاشتم تا این همه منابع سیستم به هدر نره متریال شیشه نیازی نداره گلاسینس داشته باشه حتما هم رنگ دیفیوز شیشه رو مشکی بگذارید تا سفیدک نشه و بازتاب ها روش خوب جواب بدند این هم خیلی نکته ی خوبیه که به رندر خام اکتفا نکردید و پست پروداکشن انجام دادید (هرچند که یه مقداری افکت نوری زیادی هست ) یه سری برگ خشک هم روی زمین می تونه خیلی کمک کنه یه دو چرخه که به دیوار تکیه داده شده باشه یه چند تا گنجیشک که روی کنسول ها نشستند و خط آسمان رو شکستند می تونه حس کودکانه به کارتون بده ولی در کل سبک کاریتون از اون سبکاییه که من خیلی می پسندم دیدتون برای انتخاب زاویه دوربین خیلی خوبه اگه مواردی رو که گفتم رعایت کنید کارتون واقعا محشر می شه خواهشا اسم معمار اینجا رو هم در صورت امکان بگید ممنون فرخ تابنده *farshid* 13 خرداد 1389, 14:49سلام ممنون از دعوتتون یادمه یه بار یه کامنتی نوشته بودم که شونصد خط بود بعد همش پرید دیگه تنبلیم اومد تایپ کنم ببخشید خوب این کار یه کار واقعا جالبه حجمش که خیلی جذابه (نمی دونم معمارش کیه !) حیف یک همچین کاری هست که تکسچرینگی تا این حد ضعیف داشته باشه تایل شدن تسکچر ها به وضوح مشخصه مرزشون مشخصه تکرارشون آزارنده هست به صورت دقیق هم روی مدل قرار نگرفتند ای کاش زیر کنسول ها چند تا لامپ می دیدیم چمن خیلی یک دست شده شاید بتونید یه مپی که قسمتایی از چمن زرد رنگ باشه و قسمتایی سبز رنگ باشه روش بندازید درختای اون پشت خیلی خوب هستند ولی با توجه به اینکه چیز زیادی ازشون دیده نمی شه من بودم یه عکس به جاشون می ذاشتم تا این همه منابع سیستم به هدر نره متریال شیشه نیازی نداره گلاسینس داشته باشه حتما هم رنگ دیفیوز شیشه رو مشکی بگذارید تا سفیدک نشه و بازتاب ها روش خوب جواب بدند این هم خیلی نکته ی خوبیه که به رندر خام اکتفا نکردید و پست پروداکشن انجام دادید (هرچند که یه مقداری افکت نوری زیادی هست ) یه سری برگ خشک هم روی زمین می تونه خیلی کمک کنه یه دو چرخه که به دیوار تکیه داده شده باشه یه چند تا گنجیشک که روی کنسول ها نشستند و خط آسمان رو شکستند می تونه حس کودکانه به کارتون بده ولی در کل سبک کاریتون از اون سبکاییه که من خیلی می پسندم دیدتون برای انتخاب زاویه دوربین خیلی خوبه اگه مواردی رو که گفتم رعایت کنید کارتون واقعا محشر می شه خواهشا اسم معمار اینجا رو هم در صورت امکان بگید ممنون فرخ تابنده سلام فرخ جان خیلیییییی ممنون که اومدی و نظر دادی:rose: واقعا نقد مفیدی بود... من تک تک جمله ها و کلمات و حروف نقدتو قبوول دارم. :)در مورد تکسچر حق داری خیلی سرسریه... چمنشم خیلی یکنواخت شده... :sad: معمار این کار هم اگه لایق بدونی بنده هستم... برای یه مسابقه از طرف سازمان ملل طراحی کرده بودم... البته تکسچر اولیه کار چوب بوده که بعدا تغییر دادم و یه رندر جدید گرفتم که شد این... کاش یه روزی برسه که با هم همکار شیم :sad: من واقعا از کارات لذت میبرم... مثل همیشه موفق و سربلند باشی :rose: Farrokh 13 خرداد 1389, 19:37ممنون از لطفتون تبریک می گم حجم جالبی رو طراحی کردید من هم امیدوارم در آینده زمینه ی همکاری فراهم بشه موفق باشید behrad_mouse 16 خرداد 1389, 20:00سلام دوست عزیز تبریک میگم عالیه:paint: راستش از نظر متریال به نظرم متریال شیشه گلاسینسش همون در حدود 95 تا 98 صدم باشه فکر کنم بهتر شه یه کمی تار و دون دون شده تکسچرهات با unwrap فوق العاده تر میشد(حیفه امیدوارم سر فرصت یه بار دیگه بترکونیش) vray dirt هم میتونه این حالت کثیفیو خوب ایجاد کنه ivy generator رو من اولین بار تو کار رندر نفر سوم evermotion بود که دانلودش کردم پلاگینه جالبیه hellboy3d 26 خرداد 1389, 10:11سلام کارتون در کل خوب شده انتقاد که گفتین موقوف!!!!:snap: ولی من فقط وی ری فیور بهتون پیشنهاد میکنم فوق العاده است موفق باشین Hamed 26 خرداد 1389, 10:41اولا ورودتو تبريك ميگم دومن انقدر اين كار قشنگ سده كه حرفي برا گفتن نميمونه اون اشكالات ريزشم مهم نيست علي علي Ultra 3D 26 خرداد 1389, 12:54تکسچر و متریالهات خیلی خوب شده و به کارت روح داده البته نورپردازی هم خوبه و جزئیات کارت رو نشون می ده ولی زاویه دوربینت یک جوریه که اول که نگاه کردم فکر کردم Background عکس هست !!!! از زاویه های دیگه هم رندر بگیر راستی مشخصات سیستم رندر و زمان رندر هم بنویس ( بشه بهتر نظر داد) *farshid* 26 خرداد 1389, 18:33تکسچر و متریالهات خیلی خوب شده و به کارت روح داده البته نورپردازی هم خوبه و جزئیات کارت رو نشون می ده ولی زاویه دوربینت یک جوریه که اول که نگاه کردم فکر کردم Background عکس هست !!!! از زاویه های دیگه هم رندر بگیر راستی مشخصات سیستم رندر و زمان رندر هم بنویس ( بشه بهتر نظر داد) مشخصات سیستمم اینه: cpu: athlon x2 5400 2core 2*2.8mhz ram: 4 gig ddr2 800 از زاویه های دیگه هم همینجوریه:) ایشالا پایان نامه کارشناسیمو میذارم تا یه ماه دیگه:rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1852]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن